פיתוח, תכנון, ייצור והקמה של מתקני התפלה

פיתוח, תכנון, ייצור והקמה של מתקני התפלה – מי שתייה נקיים במחירים הגיוניים

פיתוח, תכנון, ייצור והקמה של מתקני התפלה

ישראל מוכרת ברחבי העולם כחלוצה בפיתוח, תכנון וייצור של מתקני התפלה לצרכים שונים. המחסור המוכר במים מתוקים הביא להתפתחות מואצת של תעשיית ההתפלה בארץ, והביא למספר חידושים טכנולוגיים שמאפשרים להתפיל מים על ידי מתקנים זולים וקומפקטיים יחסית. התפלת מים היא זולה, פשוטה ונגישה היום יותר מאי פעם, ובישראל הדבר נכון במיוחד. רוב מערכות ההתפלה הנוכחיות משתמשות בטכנולוגיית האוסמוזה ההפוכה (RO), והן מגיעות למפעלים כיחידה אחת. מדובר למעשה על פרויקטים מסוג Turn Key, כאשר הלקוח נדרש רק לקנות את ה"פתרון", וזה מוכן לשימוש מבעוד מועד ורק מחכה להפעלה. לכן פיתוח המערכות נוגע לכם פחות מאשר הקמת המתקנים לשימושכם.

טכנולוגיות חדשות בשימוש מתקני התפלה

פיתוח, תכנון, ייצור והקמה של מתקני התפלה הפך בשנים האחרונות לתהליך אחד, פשוט ומהיר בהרבה בהשוואה לשנים קודמות. בפנייה לחברה העוסקת בתכנון, ייצור והקמה של מתקני התפלה, עליכם להגיע עם הפרמטרים הנכונים לכם ותו לא. מערכות ההתפלה מתייחסות כמובן להתפלת מי ים והפיכתם למי שתיה. זהו שירות אחר מאשר טיפול במים אפורים, במסגרתו המים הופכים לקבילים עבור שימוש להשקייה או להדחת מים בשירותים. מערכות התפלת מים חדשות מגיעות מורכבות מראש בתוך מכולה, והן מכילות במרכזן מערכת סינון בשיטת אוסמוזה הפוכה. התהליך כולל אולטרה פילטרציה, אלקטרודיניזציה והמכולות עצמן מכילות מסנני פחם פעיל ומערכות ריכוך מים לשמירה על תקינות המערכת לאורך זמן.

סוגי המערכות, טווח המחירים והבדלים נוספים

בחירת חברה שתלווה אתכם בתהליך פיתוח, תכנון, ייצור והקמה של מתקני התפלה תלויה במידת היכולת שלהם להתאים את המוצרים שלהם לצרכיכם. טווח המחירים של מערכות התפלה עצמאיות שפועלות באופן שתיארנו לעיל, נע בין כמאה וחמישים אלף שקלים, לבין למעלה ממיליון שקלים. מערכות זולות במיוחד מגיעות עם יכולת ספיקה של כ- 2 מק"ש, בעוד המערכות היקרות ביותר מסוגלות להגיע עד כ- 14 מק"ש. המערכות נבדלות אחת מהשנייה גם בכמות המים הנקיים שהן מסוגלות לאגור בתום התהליך, ובמספר תהליכי הסינון שהמים יעברו.

התאימו את המערכת לצרכים שלכם

יש מספר חברות פיתוח, תכנון, ייצור והקמה של מתקני התפלה הפועלות בארץ מספר שנים. עליכם לבדוק בדיוק מה צרכי המפעל, ולברר האם ניתן להתאים מערכת אחת כך שתספק לכם בדיוק את השירות שאתם צריכים. שלא תהיה חזקה ויקרה מדי, ומצד שני שתעמוד בעומס העבודה שתטילו עלייה.

ספקים בתחום איכות הסביבה וטכנולוגיות מים

טכנולינק בע"מ
טכנולינק בע"מ מובילה בתחומה למעלה מ- 40 שנים באמצעים ובפתרונות למיחזור, מיון, קומפוסטציה ואנרגיה מתחדשת לכל סוגי הפסולות.
התרופה 6, א.ת. נתניה 4250477
072-3355452
050-2286308
פלטק מערכות קירור ומיזוג
חברת פלטק מתמחה, מזה שנים רבות, במתן שירותי תיקון ואחזקה של מזגנים ומערכות קירור ומיזוג למגזר העסקי והתעשייתי, כמוכן, פלטק מתמחה בתכנון ובניית חדרי קירור והקפאה.
פנקס 4, ראשון לציון
072-3356760
03-6345862
גמא תקשורת והנדסה בע"מ
גמא תקשורת והנדסה בע"מ עוסקת בתכנון, אספקה, התקנה ושירות של מערכי מיחזור בתחומי פסולת מוצקה, אשפה ביתית, פסולת תעשייתית ועוד
ת.ד. 3321, רמת גן 52136
072-3357894
03-6130666