ג.ג. שירותים

החברה הוקמה ב- 2008 כחברה קמעונית המציעה תחת קורת גג אחת שירות של עיצוב תכנון פיתוח וייצור בסין. חומרי גלם, מוצרים מותאמי לקוח תוך התמקדות בפלסטיקה הנדסית, גומי ומתכת.

ההסתדרות 92, חולון 5839503 - מפה

כתובת אתר לא ידועה

חולון

אזור המרכז

אודות החברה

ג.ג.שירותים הנה חברה המייצגת קבוצת מפעלים בסין, טורקיה וגרמניה בישראל. בלעדית לאותם מפעלים ושירותים באותם מקומות. דרכנו ניתן להזמין לארץ (ובעולם) את כל מנעד המוצרים המפורטים באתר החברה ועוד. אנו חוסכים עבורכם את ההתנהלות מול חברות ומפעלים אחרים בחול ויבואנים אחרים בארץ ,שבהכרח גוזרים קופון שמן על הדרך והמציעים לכם מוצרים איכותיים פחות ורוב הסיכויים יקרים יותר , ובזאת מציעים עבורכם את כל שירותי הרכש ואם יש צורך גם את שירותי ההובלה הימית/אווירית בהתאם לדרישות. אנו לא היבואנים אבל אנו נבצע את כל העבודה עד שלב השחרור בארץ , כולל ליווי מלא עם כל הדוקומנטים הנדרשים ובאחריות מלאה לכל המוצרים והמחירים.

שירותי החברה

איתור מוצר ע'פ פרויקט או דרישת לקוח כל חומר גלם בתחום הפלסטיקה או המתכת , ע'פ פורמטים מקובלים בשוק וגם  הלא מקובלים לפי העניין ,עובר את השלבים של עיצוב תעשייתי, אפשרות ייצור דגמים או שליחת דוגמאות, סדרות קצרות וייצור סידרתי של מוצר מורכב ומוגמר  או כחומר גלם היישר מפס היצור. עיצוב תעשייתי הגדרת מפרט המוצר (פלסטיק /גומי/ מתכת ) לפי דרישות הלקוח, חקר מוצרים דומים בשוק, עיצוב קונספט עד עיצוב סופי. תכנון וייצור כלים תבניות להזרקת פלסטיק, תבניות לגומי וגומי סילקוני, תבניות להזרקת לחץ של מבלטים לחלקי פלסטיק ומתכת. ייצור סדרתי הזרקות, ייצור בעיבוד שבבי CNC, הרכבה ובדיקת המכלול. בין החומרים העיקריים המוצעים: POMC / POMH , PP , PPH , PPC , PA6 , PA11 , PA12 , PE , HDPE , LDPE , ABS , PTFE , GF30 , GR30 , PVC , PVC rolls/strips , PC , PMMA (Acrylic / PERSPEX) , PHENOLIC COTTON/ PAPER ,   EPDM , NEOPRENE , NBR , Stainless Steel products  etc... ועוד רבים , באיכות  וכמות ע'פ דרישת הלקוח., המיוצרים כלוחות , מוטות , טיובים ,  גלילים ועוד  במנעד הגדול האפשרי הקיים  במכלול הצבעים המקובל לאותו מוצר וגם בצבעים נוספים ע'פ דרישה. אנו נותנים מענה לכל סוגי הדרישות , גם אלה שלכאורה נראה שאין סיכוי לאתר או למצוא ומלווים את הלקוח משלב חיפוש המוצר עד להגעתו לחצר מפעלו ולסיפוקו המלא.

אישורים ותקנים:

אנו מלווים את כל המשלוחים שלנו בתעודת COC או COT ע'פ דרישה ,  כמו כן באישורי תקנים בינלאומיים EN / DIN / ROHS / NSF  ועוד בהתאם לחומר ועמידתו בתקן ג.ג.שרותים  נותנת את השירות והמענה משלב הרעיון עד שלב ייצור כולל לפרויקטים חדשים ולפרויקטים ישנים. נשמח לתת הצעת מחיר או להיפגש

ספקים דומים

ש.א. שגיא בע"מ
ש.א. שגיא בע"מ יבואנים וספקים של חומרי גלם מדוייקים ומוצרים מוגמרים למחצה לתעשיות מתקדמות, ממלאי רחב וייצור על פי דרישה. כגון: ניירוסטה, ניטינול, טיטניום, קובלט כרום, ניקל, טנטלום, אינקונל ומתכות יקרות.
ת.ד. 54, סביון
072-3263717
03-5342321
פלדום פינגולד מתכות
קבוצת פלדום פינגולד מתכות מתמחה ביבוא, שיווק ומכירה של מגוון מתכות, לרבות, פלדות פחמניות, פלדות מסוגסגות, פלדות כלים, פלדות נגד שחיקה, מתכות אל-ברזיליות, פלדות אל-חלד ועוד
ת.ד 224, יהוד 56100
072-3356482
03-5368111

קטגוריות משויכות

מפה ומיקום

ההסתדרות 92, חולון 5839503

לקבלת הצעת מחיר



צרף קבצים נוספים

נוצל עד כה: 0 מגה