ברלין טכנולוגיות בע"מ

ברלין טכנולוגיות בע"מ מתמחה בייבוא ואספקה של ציוד תעשייתי, חלקי חילוף ומכונות. החברה נותנת פתרונות טכניים בתחומי ההנדסה והאחזקה לתעשיות הרבות בישראל. ברלין טכנולוגיות בע"מ מתמחה בייבוא ואספקת ציוד תעשייתי, חלקי חילוף ומכונות ומתן פתרונות טכניים בתחומי ההנדסה והאחזקה למגזרים רבים בתעשייה הישראלית. החברה נציגה של יצרני ציוד תעשייתי המובילים בעולם בתחומי אריזה ומילוי, מיכון תהליכי, משאבות תעשייתיות (משאבות […]

א.ת. גן רווה, יבנה 81222 - מפה

08-6638120

כתובת אתר לא ידועה

יבנה

אזור המרכז

אודות החברה

ברלין טכנולוגיות בע"מ מתמחה בייבוא ואספקה של ציוד תעשייתי, חלקי חילוף ומכונות. החברה נותנת פתרונות טכניים בתחומי ההנדסה והאחזקה לתעשיות הרבות בישראל.

ברלין טכנולוגיות בע"מ מתמחה בייבוא ואספקת ציוד תעשייתי, חלקי חילוף ומכונות ומתן פתרונות טכניים בתחומי ההנדסה והאחזקה למגזרים רבים בתעשייה הישראלית.

החברה נציגה של יצרני ציוד תעשייתי המובילים בעולם בתחומי אריזה ומילוי, מיכון תהליכי, משאבות תעשייתיות (משאבות צנטריפוגלית, משאבות לוב, משאבות ואקום, משאבות דיאפרגמה, חלזונית, אקסצנטרית, בורג, מונו ועוד). החברה מייבאת ומספקת פילטרים וציוד לטיפול באוויר ובגזים, ומוצרים מתחומי הבקרה והאנליזה השונים. כמו כן, מספקת החברה שירותי תיקון ושיפוץ משאבות, גירים, מפוחים, מדחסים ומכונות.

בנוסף, ברלין טכנולוגיות מתמחה באיתור וייבוא של חלקי חילוף כגון מגופים ושסתומים, ציוד בדיקה ,רוטורים, סטטורים, מנועים, גירים, ציוד הנעה ושינוע, ציוד לניטור אנליזה ובקרה ועוד.
הניסיון הרב שנצבר בחברה, בשילוב קשריה הענפים עם יצרנים וספקים ברחבי העולם, מאפשרים לה לספק גם מגוון רחב של ציוד ספציפי, קבוע או מתכלה, בהתאם לדרישה ספציפית של הלקוח.

ברלין טכנולוגיות משרתת לקוחות רבים במגוון תחומים, כאשר עם לקוחותיה נמנות חברות מהמובילות בישראל.

משאבות

ברלין טכנולוגיות נציגה של יצרני משאבות, מתמחה בייבוא ושיווק של משאבות תעשייתיות. בין שירותינו תוכלו למצוא גם חלקי חילוף למשאבות ושיפוץ ותיקון משאבות.

משאבה משמשת להעברת נוזל או גז על מנת להגביר לחץ או/ו ספיקה. המונח משאבה מתייחס בדרך כלל לשאיבת נוזלים, בעוד משאבה השואבת גזים נקראת גם משאבת ואקום או מפוח. משאבות דורשות אמצעי הנעה ומונעות בדרך כלל על ידי מנוע חשמלי, אך יש עוד אפשרויות רבות כגון מנוע דיזל, מנוע בנזין, הידרולי, ידנית וכו'. צורת מבנה המשאבה ואופן פעולתה מכתיב ביצועי המשאבה ושימושיה. בברלין טכנולוגיות מגוון גדול של סוגי משאבות תעשייתיות המותאמות על פי יישום המבוקש.

ברלין טכנולוגיות נציגה של יצרני פילטרים ומסננים, מתמחה בייבוא ושיווק של פילטרים תעשייתיות.

מסנן אוויר הנו אביזר הבנוי מחומרים סיביים, שמתפקידו להסיר חלקיקים מוצקים כגון אבק, אבקות (בוטניקה) ועובש מן האוויר. מסנן אוויר כימי מורכב מסופג או קטליסט להסרת מזהמים מולקולריים מרחפים כגון תרכובות אורגניות נדיפות (VOCs) או אוזון.

מסנני אוויר משמשים ביישומים שבהם איכות האוויר חשובה, במיוחד בבניית מערכות אוורור ובמנועים. קייים שימוש נפוץ בחומרים כגון קצף, נייר מקופל או קרבי סינון מפיברגלס טווה (spun). שיטה נוספת, מיינני אוויר (ionisers) עושה שימוש בסיבים או קרבים עם מטען חשמל סטטי, המושכים אליהם את חלקיקי האבק.

בכניסות האוויר של מנועי בעירה פנימית ומדחסים, נוטים להשתמש במסננים העשויים מנייר, קצף או כותנה. בשנים האחרונות חל שיפור משמעותי בטכנולוגיה של מסנני יניקת האוויר של טורבינות גז, הודות לשיפורים באווירודינמיקה ובדינמיקת הנוזלים של רכיב דחיסת האוויר.

מסננים וסננים לאוויר וגזים

ברלין טכנולוגיות נציגה של מספר יצרני פילטרים וסננים לאוויר וגזים

מסנני אוויר משמשים עבור יישומים רבים ובתעשיות רבות. בתעשיית הדפוס והנייר משתמשים במסנני אבק למדחסים ומכונות. מסננים אלו בנויים מחומרים כגון נייר או בדים סיביים ומאופיינים ברמות סינון נמוכות. אלמנטים דומים, אך עמידים יותר, משמשים עבור סינון אוויר במשאבות וואקום. לסינון אוויר דחוס לתהליך תעשיות המזון והפארמה משתמשים במסנני אוויר בעלי רמות סינון גבוהות יותר.

  • סינון של רחפי שמן ונוזלים מהאוויר משתמשים באלמנטים מננופיבר
  • סינון ריחות שמשתמשים באלמנטים עם פחם אקטיבי
  • לקבלת אוויר סטרילי לחדרים נקיים, אריזה אספטית וצרכים תעשייתיים אחרים משתמשים באלמנטים מחומרים לא סיביים בעלי רמת סינון גבוהה.
  • שימוש במסננים וסננים איכותיים ומותאמים נכון ליישום, מאריכים את חיי הציוד וחוסכים בעלויות תפעול.

מדחס אוויר

מדחס אוויר הוא מכשיר שממיר כוח לאנרגיה קינטית על ידי דחיסה של אוויר אותו ניתן לשחרר לפי פקודה. המדחס בנוי מיחידת שאיבה וממיכל לחץ. המשאבה מעבירה אוויר מהלחץ האטמוספירי אל מיכל שממדיו מוגבלים ועל ידי כך מגבירה את הלחץ עליו. האוויר הדחוס נשמר במיכל עד לשימוש בו.

המשאבות הנפוצות ביותר לשימוש בדחסנים הן משאבות בוכנתיות בעלות מספר זוגי של בוכנות. הבוכנות נעות ברוטציה הלוך ושוב בתוך צילינדרים, כאשר בנסיגתן הם מושכות איתן אוויר אל הצילינדר ובחזרתם משחררות אותו אל המיכל. שסתומים אל-חוזרים מונעים דליפה. לחץ האוויר במיכל מבוקר כל הזמן וכאשר הוא מגיע לרמה שנקבעה מראש פעולת המשאבה מופסקת. מדחס אוויר יוצר אוויר הדחוס לו שימושים תעשייתיים רבים.

מפוחים

בתעשייה ובתחומים רבים אחרים נדרש לדחוף גזים בספיקות ולחצים שונים נמוכים יחסית למדחס / קומפרסור. לשם כך קיים מפוח תעשייתי. האוויר הוא הגז הנפוץ ביותר ולכן רוב המפוחים מיועדים ובנויים לדחיפת האוויר.

מפוחים מתחלקים ל-3 קבוצות עיקריות:

מפוח תעשייתי ללחץ נמוך בספיקה גבוהה, מפוח ללחץ בינוני ומפוח תעשייתי ללחץ גבוה. צורת המבנה של המפוח מכתיבה את יכולת יצירת הלחץ. צורות מבנה נפוצות: מפוח רדיאלי, מפוח צנטריפוגלי, מפוח רגנרטיבי side channel , מפוח שמיניות ועוד. ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת מבחר רחב של מפוחים תעשייתיים.

ניטור דליפות

ברלין טכנולוגיות נציגה של מספר יצרני ציוד ניטור דליפות.

איתור נזילות בקווי צנרת משמש לגילוי נזילות ובמקרים מסוימים גם היכן התרחשה הנזילה במערכות המכילות נוזלים וגזים. קווי צנרת הנן הצורה החסכונית והבטוחה ביותר להובלת נוזלים, גזים, ומוצרי זורמים אחרים. כאמצעי להולכה.

על קווי צנרת לעמוד בדרישות גבוהות של בטיחות, אמינות ויעילות. במידה שהם מתוחזקים כהלכה, קווי צנרת יכולים להחזיק מעמד ללא הגבלת זמן, ללא דליפות. אם קו צנרת חסוף לבלאי בעיקר אם אינו מתוחזק כהלכה, הוא עלול להתחיל אט אט להיאכל (בתהליך קורוזיה).

ציוד תהליכי

ברלין טכנולוגיות נציגה של יצרני ציוד תהליכי, מתמחה בייבוא ושיווק של ציוד תהליכי לתעשייה.

לחברת ברלין טכנולוגיות מגוון רחב מאוד של ציוד תהליכי לתעשיות המזון, תרופות, כימיה, פולימרים. החברה הינה ספק ותיק ומוכר בכל התעשיות בישראל. הציוד התהליכי שלנו מיועד בעיקר לתהליכים הבאים:

  • הזנה והמגון של כל סוגי האבקות בכל הנוזלים האפשריים מחברת YSTRAL בגרמניה והומוגנייזרים ללחץ גבוה לתעשיית החלב והמיצים.
  • ציוד תהליכי לציפוי טבליות וגרנולות של מזון ועוד מחברת SCHLICK.
  • מערבלים לאבקות, בוחשים לתמיסות בתהליכי ייצור שונים
  • מערכות היגייניות ומחסומים סניטריים, שטיפת מיכלים,

 

אנחנו מספקים ציוד תהליכי למיטב התעשייה הישראלית ואנו עומדים לרשות לקוחותינו עם ייעוץ מקצועי וניסיון רב.

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת מגוון רחב של שסתומים עבור תעשיות שונות בישראל.

אנו משווקים שסתומים איכותיים המיוצרים על ידי היצרנים המובילים בעולם. שסתום הוא אביזר הנועד לוויסות, הכוונה או בקרת זרימה של נוזל (גזים, נוזלים, מוצקים שנהפכו לנוזלים או סוגים שונים של slurry) באמצעות פתיחה, סגירה או חסימה חלקית של מעברים שונים. שסתומי בקרה מודרניים יכולים לווסת לחץ או זרימה במורד הזרם, ולפעול באמצעות מערכות אוטומציה מתוחכמות. קיים מגוון רחב מאוד של שסתומים, מבחינת הצורה והיישומים, וניתן למצוא אותם כמעט בכל תהליך תעשייתי.

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת מגוון רחב של מכשור וציוד בקרה תעשייתית

בקרה תעשייתית היא אמצעים חשמליים ואלקטרוניים אשר מאפשרים פיקוח וניהול תהליכים תעשייתיים. ישנם מספר סוגים של מערכות בקרה תעשייתית והן נמצאות בתעשיות כגון חשמל, מים, נפט, גז ועוד. ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת מבחר רחב של בקרים תעשייתיים שונים. פנו אלינו ואנו נתאים בקרה תעשייתית עבור החברה שלך.

 

שרותים ומוצרים

ספק זה לא מסר מידע נוסף אודות שירותיו

קטגוריות משויכות

מפה ומיקום

א.ת. גן רווה, יבנה 81222

גלריית וידאו

לקבלת הצעת מחיר



צרף קבצים נוספים

נוצל עד כה: 0 מגה