אוניוולד בע"מ

אוניוולד הינה בין החברות המובילות במשק הישראלי בתחומי הריתוך, ההתזה והאוטומציה. ספקית ציוד טכנולוגי איכותי וייחודי לענפי הריתוך, ההתזה והאוטומציה.

פארן 2, ת.ד 13152, יבנה - מפה

08-9328083

יבנה

אזור המרכז

אודות החברה

אוניוולד הינה בין החברות המובילות במשק הישראלי בתחומי הריתוך, ההתזה והאוטומציה. לחברתנו ניסיון של למעלה מ- 35 שנים בתחומים אלו, במהלכן צברנו יותר מ- 1,100 לקוחות פעילים, אותם אנו משרתים בנאמנות ובמסירות. לקוחותינו מגיעים מכל ענפי התעשייה בארץ, החל מהתעשייה האווירית, רפא"ל, מספנות, חברת החשמל, כרומגן, אורמת ועד מפעלים פרטיים, אומנים ולקוחות פרטיים. תרומתה של חברת אוניוולד לתעשייה הישראלית מוכרת ומוערכת בקרב כל לקוחותיה, זאת הודות למסירות, לאמינות ולנאמנות שהם חלק בלתי נפרד ממדיניות החברה מאז היווסדה בשנת 1979. כמייצגת הבלעדית בישראל של החברות המובילות בעולם, חברת אוניוולד הינה ספקית של ציוד טכנולוגי איכותי וייחודי לענפי הריתוך, ההתזה והאוטומציה הכוללים בין היתר רתכות אלקטרוניות, אלקטרודות לריתוך ומכונות ציפוי. נוסף על כך, אוניוולד מספקת גם חומרים נלווים לתהליכי הריתוך וההתזה, כגון: אבקות, חוטים, משחות ודבקים. כמו כן מספקת חברת אוניוולד שירותים מגוונים נוספים:
  • ליווי מקצועי מלא לביצוע עבודות ופרויקטים, החל מפניית הלקוח ועד לרכישת הציוד, הפעלתו וקבלת תוצאות משביעות רצון.
  • מתן שירות תיקונים מיידי לציוד, ואספקת ציוד חלופי תוך 48 שעות.
  • מתן פתרונות בנושאים טכניים, כולל דגמים ויישומים ייחודיים.

מכונות וציוד ריתוך והלחמה

חברת אוניוולד הינה המייצגת הבלעדית בענף הריתוך בארץ של חברת FRONIUS האוסטרית, החברה הגדולה והמתקדמת ביותר בתחום. כנציגת החברה בישראל מאז שנת 1989, חברת אוניוולד משווקת בכל הארץ ציוד וחומרים לריתוך ומתמחה במגוון רחב של תהליכי ריתוך, כגון: רתכות אלקטרודה, תהליך מיג, תהליך טיג, ריתוך בפלסמה, חיתוך בפלסמה, ריתוך נקודות ולייזר. כנציגתה הבלעדית בארץ, מקיימת חברת אוניוולד קשר הדוק עם חברת FRONIUS, הבא לידי ביטוי בביקורים תקופתיים של נציגיה בחברתנו, קורסים לאנשי החברה בחו"ל, הענקת סיוע טכני הכולל גם ביצוע דגמים בחו"ל. הקשר ההדוק מאפשר לחברת אוניוולד לצבור מוניטין ומעמד בתחום הריתוך בארץ, ולהוביל את השוק הישראלי כולו. אלפי הרתכות ברחבי הארץ הן ההוכחה החותכת למעמדה של אוניוולד, כמו גם למקצועיות, לאמינות ולטכנולוגיה המתקדמת של החברה, שאותם היא מעניקה ללקוחותיה. רתכת co2 רתכת co2 יכולה לרתך מגוון גדול של חומרים. הפרמטרים לריתוך חומרי בסיס שונים הם סוג החוט, קוטביות הזרם וסוגו (ישר או חילופין), ולעיתים גם תרכובת הגז המגן. רתכת co2 יכולה לרתך פלדה, פלדה בלתי מחלידה (נירוסטה), אלומיניום, נחושת, טיטניום, מגנזיום ועוד. ריתוך ארגון טיג TIG - Tungsten Inert Gas - ריתוךבאמצעות אלקטרודת טונגסטן היוצרת קשת חשמלית המוגנת על ידי גז ארגון מיונן, כאשר חומר המילוי מוגש מהצד, בדרך כלל ידנית על ידי המרתך. בגלל השימוש בגז למיסוך מפני חמצן, חומר המילוי אינו מצופה. ריתוך פלזמה בריתוך פלזמה, הקשת מוגבלת על ידי פיית גז מקוררת. הקשת ממוקדת בעוצמה וכתוצאה מכך מייתרת את הצורך בעבודת הכנה לפני ריתוךהגוזלת זמן בשיטות ריתוך אחרות. רתכת אלקטרונית ריתוך קשת ידני, הידוע גם כריתוך אלקטרודות ידני, הוא תהליך שבו אפשר לרתך בעזרת אלקטרודות מתאימות כמעט את כל המתכות. תהליך זה גם מקובל לשימוש בשטח. ריתוך אוטומטי לעתים קרובות יש צורך בתהליכי ריתוך מורכבים יותר מחיבור שתי חתיכות של מתכת. במקרים רבים נחוצים ריתוכים מרובים, בסנכרון ובסדר הגיוני. Fronius מציעה מגוון רחב של מערכות ריתוך בעלות מרכיבים סטנדרטיים שפותחו מראש, או פתרונות מורכבים המותאמים במיוחד ליישומים שלך. ריתוך אורביטלי הכל מסתובב ובתנועה - חוץ מדבר אחד, וזה ראש הריתוך עצמו. השילוב המושלם של יחידת בקרה, מקור הכוח ומגוון של ראשי ריתוך מציע איכות ייצור, שיחזור מושלם וחיסכון. ריתוך נקודות ריתוך נקודות היא שיטת ריתוך המבוססת על חימום מקומי בעזרת זרם חשמלי גבוה המוזרם לפרק זמן קצר דרך נקודת המגע בין שני הגופים המרותכים. בניגוד לרוב סוגי הריתוך החשמלי, בשיטה זו לא נעשה שימוש בקשת חשמלית, וכן אין שימוש בחומר מילוי. ציוד ריתוך נלווה Fronius מציעה אביזרי ריתוך באיכות גבוהה כמו גם מערכות ריתוך מושלמות. שדרג את הסדנה שלך עם האיכות המוכחת והעיצוב החדשני של Fronius.

מכונות וציוד התזה

חברת אוניוולד ציוד ריתוך והתזה הינה המייצגת הבלעדית בתחום ההתזה בארץ של חברת SULZER METCO העולמית. אוניליווד משווקת ומוכרת את מערכות ההתזה של החברה, וכן מתחזקת את ציוד ההתזה ומעניקה שירות מקיף למגוון לקוחותיה בארץ: התעשייה האווירית, להבי ישקר, כרומאלוי ועוד. תהליך ההתזה הינו תהליך טכנולוגי ייחודי של ציפוי המיושם בתעשייה. תהליך ההתזה דורש שימוש במגוון רחב של מוצרים איכותיים וציוד התזה, וחברת אוניוולד תומכת בכולם. אוניוולד מעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי ואמין כבר למעלה מ- 30 שנה. הידע, המיומנות והניסיון הרב שצברה בתחום הפכו את אוניוולד למובילה בתחום ההתזה בארץ. מערכות ציפוי ידני מערכות קשת חשמליות מתמחות בקבלי ציפוי, varistors, תפרי צינור מרותכים, צינורות מים ראשיים, מיכלי גז, ותשתיות אזרחיות ותעשייתיות. יש לנו מערכות קשת מתאימות לעבודות שיקום, הגנה מפני שחיקה וקורוזיה בתוך הסדנא או באתר חוץ. חומרי ציפוי בהתזה חומרי הציפוי בהתזה שלנו מכסים מגוון רחב של טכנולוגיות עיבוד ויעזרו לשפר את מוצרים שייוצרו, ישמרו על מכונות הייצור כך שהציוד יעבוד זמן רב יותר עם ביצועים טובים יותר. הפחיתו עלויות ותנו לעסק שלכם יתרון תחרותי עם הפתרונות המותאמים שלנו.

חיתוך בפלזמה

אוניוולד הינה היבואנית הבלעדית בישראל של ציוד חיתוך בפלזמה מוביל מתוצרת אמריקאית הנקרא Thermal Dynamics. טכנולוגית XT Ultra-Cut החדשה הינה הדור הבא של תפוקה גבוהה יותר, גמישות וביטחון בחיתוך פלזמה בדיוק גבוה. הביצועים של המוצרים מסדרה זו ישוו או יביסו את כל המתחרים בחיתוך של פלדה קלה, והם לגמרי עדיפים על מתכות אל ברזליות. חיתוך פלזמה מכונות ידניות הדור הבא של תפוקה גבוהה יותר, גמישות מוגברת וביטחון בחיתוך פלזמה בדיוק גבוה. הביצועים שלהם ישתוו ואף יביסו כל מתחרה בחיתוך פלדה קלה, והם עדיפים בחיתוך מתכות אל ברזליות. חיתוך בפלזמה מכונות אוטומטיות מערכות פלזמה אוטומטיות Victor Thermal Dynamics מספקות פתרונות חיתוך עם תיחכום, דיוק הולך וגובר, תפוקה ורווחיות. חיתוך פלזמה אביזרים מערכות פלזמה אוטומטיות Victor Thermal Dynamics מספקות פתרונות חיתוך עם תיחכום, דיוק הולך וגובר, תפוקה ורווחיות.

רובוטיקה לריתוך ושינוע

חברת אוניוולד עוסקת ברובוטיקה מזה כ- 6 שנים ומייצגת בלעדית בארץ את חברת IGM ROBOTICS – AUSTRIA. החברה מתמחה במגוון תחומים:
  • ריתוך
  • שינוע – משטוח
  • התזה
במסגרת הפרויקטים השונים שביצעה אוניוולד, העניקה החברה ללקוחותיה פתרון מערכתי מושלם בתחום הריתוך ובתחומים אחרים, כאשר הלקוח קיבל מערך בלבד. בארץ ישנן כיום כ- 26 מערכות עובדות אותן סיפקה אוניוולד. מתוכן 20 מערכות בשיטת "מיג" ובשיטת "טיג" (אוניוולד הינה החברה היחידה בארץ הפועלת בתחום ה"טיג"). בכל מערכות הריתוך הותקן ציוד ריתוך של חברת FRONIUS האוסטרית, שאוניוולד היא היבואנית הבלעדית שלה בארץ. תחום הרובוטיקה הוא תחום מתפתח ומתרחב, זאת בשל התחרות הרבה והעלות הגבוהה של העבודה המקצועית. הודות לכך אין מגבלה לסוג הרובוט, וניתן להשתמש בכל סוג על-פי העדפת הלקוח. חברת אוניוולד נכונה להעניק מענה ענייני ושירות מיידי, מקצועי ואמין לכל יישום בו ישנה כדאיות כלכלית או בעייתיות אנושית בביצוע. יישומי רובוטיקה ואוטומציה לריתוך וחיתוך Igm Robotersysteme תומכת במגוון יישומים רחב בכל תחום תעשיית הריתוך והחיתוך. IgM הינה חברה גלובלית בעלת מוניטין כמומחה לפרויקטים בקנה מידה גדול. מוניטין זה נרכש לאחר שנים של נסיון בתחום ועקביות בהשגת חוזים גדולים מהתעשייה ההנדסית הכבדה מאז שנות ה- 80.

ציוד טכני

חברת Förster welding Germany מספקת שולחנות לריתוך ומתקנים במידות שונות, עם מיקום וחריצים. UTP Germany - יו.טי.פי גרמניה מספקת אלקטרודות מיוחדות לריתוך, למגוון של למעלה מ- 400 יישומי אחזקה, ייצור או שיקום. ניתן לקבל ייעוץ טכני מעמיק לכל צורך, הן בריתוך מיג CO2 והן בריתוך טיג. Inelco grinders- אינלקו גריינדרס מספקת ציוד להשחזה וחיתוך של אלקטרודות טונגסטנים, מטענים למצברים במתחים והספקים שונים. חברת NITTY GRITTY - ITALY מספקת ציוד לניקוי ריתוכים בנירוסטה על-ידי תהליך אלקטרו-כימי. הציוד ייחודי ומתאים ליישומים מקצועיים בתחום הנירוסטה. חברת WOLFRAM - GERMANY מספקת אלקטרודות טונגסטן לריתוך טיג ארגון ברמה הגבוהה ביותר, מכל הסוגים: ראש אדום, לבן, זהב, טורקיז ועוד, בקטרים משתנים, כולל לריתוך אורביטלי. חברת American Torch Tip Company מייצרים אקדחים ולפידי ריתוך, ראשים, חרירים וחומרים מתכלים עבור 6 פלטפורמות שונות של ריתוך וחיתוך. חברת Teka - מסנני ושואבי עשן מעל 15 שנה חברת TEKA פועלת לקידום פתרונות למען אוויר נקי במקום עבודה ולשמירה על איכות הסביבה בחברות ועסקים. החברה נחשבת למובילה בתחומה בגרמניה ובין החברות המובילות בשוק הבינלאומי ובצדק. יחידות היניקה והסינון שלנו הינן מן החדשניות והאיכותיות ברמה הגבוהה ביותר המקובלת בעולם. חברת Drahtwerk ELISENTAL - חוטי ריתוך - גרמניה חברה מומחית לייצור חוטי אלומניום ומגנזיום למגוון תהליכי הריתוך. החברה נוסדה בגרמניה ב- 1919 ומובילה את התחום במשך 3 דורות מאז. חברת Protem - צרפת - עיבוד צנרת לריתוך אורביטלי PROTEM הינה חברה המהווה שותף אסטרטגי לתכנון, ייצור ויישום של מיכון נייד, חיתוך וריתוך.    

ספקים דומים

שבא טכנוטק בע"מ
שבא טכנוטק בע"מ החברה המובילה בארץ למתן פתרונות אחזקה ירוקים ידידותיים לסביבה, בטיפול בשפכים, טיפול במפגעי ריח, נטרול ריחות ובישום, טיפול בשפכי רפתות, משאבות ביוב ומים, חדרי משאבות, בקרת משאבות.
ת.ד. 13, עין עירון 37910
072-3357257
04-6277066
י.בטיחות – הנדסה ואיכות - בודק מוסמך קומפרסור
י.בטיחות – הנדסה ואיכות מציעה את  שירותיה לעריכת ביצוע בדיקות בודק  מוסמך של מתקני לחץ כמו קומפרסורים, מכלי לחץ, קולטי אוויר דודי קיטור וכו'.
ראשון לציון
072-3263741
054-4660305
א.ארנפלד הנדסה
חברת א.ארנפלד הנדסה עוסקת בבדיקות של בודק מוסמך למתקני הרמה ולאביזרי הרמה
חב"ד 37 א קריית שמואל חיפה
072-3356484
054-6090462

קטגוריות משויכות

מפה ומיקום

פארן 2, ת.ד 13152, יבנה

לקבלת הצעת מחיר



צרף קבצים נוספים

נוצל עד כה: 0 מגה