י.בטיחות – הנדסה ואיכות – בודק מוסמך קומפרסור

י.בטיחות – הנדסה ואיכות מציעה את  שירותיה לעריכת ביצוע בדיקות בודק  מוסמך של מתקני לחץ כמו קומפרסורים, מכלי לחץ, קולטי אוויר דודי קיטור וכו'.

ראשון לציון - מפה

כתובת אתר לא ידועה

ראשון לציון

אזור המרכז

אודות החברה

י.בטיחות – הנדסה ואיכות מציעה את  שירותיה לעריכת ביצוע בדיקות בודק  מוסמך של מתקני לחץ כמו קומפרסורים, מכלי לחץ, קולטי אוויר דודי קיטור וכו'.

מערכת אוויר דחוס הנה מערכת הכוללת: מדחס ,קולט אוויר ,ואביזרי בטיחות .הקולט נושא בתוכו אוויר בלחץ גבוה, בשל הלחץ הקיים בה ותנאי העבודה היומיומיים ,נדרש לבצע בדיקה על ידי בודק מוסמך אחת לתקופה ,במטרה לוודא שבמהלך התקופה לא חל שום ירידה או נזק לאביזרי הבטיחות או למיכל עצמו בגין תנאי עבודה ,מזג האוויר וכו' . הבודק המוסמך בודק את המערכת  ומוודא שהקולט תקין בטוח וכל הפעולות הנדרשות מתבצעות בהתאם לנדרש. ציוד הלחץ המחויב בבדיקתו של בודק מוסמך הינו:
  • דודי קיטור- צינורות אש
  • דודי קיטור- צינורות מים
  • קולטי אוויר
  • קולטי קיטור
  • מעקרי קיטור (אוטו קלאבים)
מתקנים, ציוד ואביזרים  שנקבע על פי התקנות המחייבות בדיקה של בודק מוסמך כמו מתקני לחץ, מתקני ואביזרי הרמה ועוד. הבודק המוסמך מהווה גוף חיצוני ניטרלי ומתפקידו לבדוק ולאשר את תקינותו של הציוד בהיבט הבטיחותי. בודק מוסמך, זה מי שהוסמך על ידי מפקח עבודה ראוי להיות ככזה. את ממצאי הבדיקה ירשום הבודק בתסקיר, התסקיר יוגש אל בעל המתקן והעתק אל מפקח עבודה האזורי. היה ומצא הבודק ליקויי, ליקוי זה ירשם בדוח, ויחייב את בעל מחזיק הציוד תיקון הליקוי, בגמר ביצוע תיקון הליקוי ידווח בעל הציוד אל הבודק ואל מפקח העבודה האזורי, על ביצוע התיקון. י. בטיחות – הנדסה ואיכות מציעה את  שירותיה לעריכת ביצוע בדיקות בודק  מוסמך של מתקני לחץ כמו קומפרסורים מכלי לחץ קולטי אוויר וכו.' י. בטיחות – הנדסה ואיכות מספקת מעטפת בטיחות כוללת: בפריסה ארצית ,בין היתר ביצוע  של בדיקות של בודק מוסמך קולטי אוויר. כל השירותים המסופקים על ידי י. בטיחות – הנדסה ואיכות, עומדים בדרישות משרד הכלכלה. י. בטיחות – הנדסה ואיכות מספקת שרותי בודק מוסמך לקולטי אוויר, ומספקת פתרונות למילוי אחר כל דרישה על פי התקנות. י. בטיחות – הנדסה ואיכות, תערוך את הבדיקות, תנהל מעקב ,ותחזור לערוך את הבדיקה ותתאם את מועד ביצוע הבדיקה הבאה.

שרותים ומוצרים

ספק זה לא מסר מידע נוסף אודות שירותיו

מפה ומיקום

ראשון לציון

גלריית וידאו

ספק זה לא מסר סרטון אודות שירותיו

לקבלת הצעת מחיר



צרף קבצים נוספים

נוצל עד כה: 0 מגה