מזגנים לארונות חשמל

מזגנים לארונות חשמל – טכנולוגיה חכמה ובטיחות ממדרגה ראשונה

מזגנים לארונות חשמל

מפעלים ובתי חרושת שונים נסמכים על עבודה עם מכונות שונות ומכשור אלקטרוני רב, שלרוב מתופעל דרך חדר בקרה המכיל ארונות חשמל שפועלים ללא הפסקה. לאור כל זאת ישנה חשיבות רבה בשימוש מזגנים לארונות חשמל, אשר מבטיחים תחזוקה ותמיכה בארונות החשמל, על ידי קירורם ואיזון הטמפרטורות. מזגנים לארונות חשמל הם התקני חובה עבור כל מפעל שמשתמש במכונות רבות, ושיש להן ערך רב מבחינה בטיחותית.

צורת הפעולה

מזגנים לארונות חשמל מותקנים בצורה חיצונית או פנימית על ארונות החשמל, בהתאם לגודלם וצורתם. מנגנון הקירור שלהם מווסת את הטמפרטורות הגבוהות שנפלטות מארונות החשמל, כך שנמנעות סכנות עתידיות כמו התקלחות או התפוצצות.

חשיבות

השימוש במזגנים לארונות חשמל הוא בעל חשיבות רבה מבחינה בטיחותית. ארונות החשמל, שהם למעשה "המוח הפועל" מאחורי המכונות הממלאות מפעלים ובתי ייצור רבים, לעיתים עובדים 24 שעות ביממה, ובשל כך פולטים חום רב – שאם לא יווסת בהתאם הוא עלול לגרום לנזק רב. מזגנים לארונות חשמל מווסתים את טמפרטורות החום הנפלטות מארונות החשמל, ובכך מהווים מערך תחזוקה השומר על תקינותם של ארונות החשמל ויעילותם לאורך זמן.

יתרונות

כיום ניתן למצוא מזגנים לארונות חשמל פשוטים אך מתוחכמים, המתחשבים במגוון אלמנטים, לדוגמה:

  • התקנה קלה ופשוטה
  • ידידותי לסביבה
  • התאמה לגדלים שונים של ארונות
  • צורת התקנה חיצונית או פנימית
  • צריכת אנרגיה יעילה

כל היתרונות הללו הופכים את עולם התחזוקה ליעיל, איכותי ופשוט.

התאמה נכונה

ארונות חשמל דורשים טיפול ותחזוקה ייחודית, שכן התעסקות בחשמל דורשת תשומת לב רבה לבטיחות ותפעול על פי תווי תקן מוסכמים. כמו כן, כאשר מתקינים מזגנים לארונות חשמל חשוב להתאים את מערכת המיזוג הנכונה לארון המיועד. ארונות חשמל מגיעים בגדלים שונים ומורכבים ממתגים וחוטי חשמל בעלי פונקציות שונות ורגישויות שונות. רק בעל מקצוע מוסמך נדרש להתקין את המזגנים לארונות החשמל, תוך התחשבות בבטיחות העובדים והמכונות כאחד.

איכות ובטיחות

כאשר דנים בבטיחות, לא פחות חשוב לדון גם באיכות המוצרים. השוק מוצף בעשרות יצרנים וספקים המייצרים את אותם המוצרים, אך באיכויות שונות. על אף שמחיר הוא פרמטר שרבים מביאים בחשבון בשיקוליהם האם להשתמש במוצר מסוים, איכותו של המוצר היא זו הצריכה לעמוד בראש. לעיתים עדיף ללכת עם מותג מוכר אשר ידוע כי הוא מספק מוצרים איכותיים שהוכיחו את עצמם בעבר, וסקר שוק טוב יכול להעלות גם חברות המספקות מוצרים במחירים נוחים.

ספקים בתחום מיזוג אוויר קירור חימום ואיוורור

אמפרוקו בע"מ
ציוד ניטור סביבתי, היגיינה בטיחותית סביבתית, מכשור ניטור תהליכים לתעשייה, מעבדות, מכוני מחקר וחקלאות. מייצגים יצרנים אמריקאים, אירופאים ויפניים
ת.ד. 730, א.ת. דרומי אשקלון 78107
072-3252027
08-6718187
פלטק מערכות קירור ומיזוג
חברת פלטק מתמחה, מזה שנים רבות, במתן שירותי תיקון ואחזקה של מזגנים ומערכות קירור ומיזוג למגזר העסקי והתעשייתי, כמוכן, פלטק מתמחה בתכנון ובניית חדרי קירור והקפאה.
פנקס 4, ראשון לציון
072-3356760
03-6345862
אקוטופ בע"מ
אקוטופ הינה חברה הנדסית שנוסדה בשנת 1994, המפתחת ומייצרת פתרונות להשבחת מים, דלק ואיכות הסביבה לתעשייה ומוסדות.
הבנאי 1, ת.ד 710, כרמיאל 21616
072-3259134
04-9888185