מסכי אוויר

במיוחד לדלתות מסתובבות במפעל מסכי אוויר המותאמים

מסכי אוויר

כל אחד מכיר את התחושה הנעימה של כניסה לקניון ממוזג מהרחוב הלוהט. בבת אחת מתחלף מזג האוויר, והטמפרטורה הופכת להיות קרירה ומתאימה. בדרך כלל, ברגע הכניסה לבניין מקדם את פנינו זרם אוויר קר ממזגן שממוקם מעל דלת הכניסה. אלו הם מסכי אוויר, והם כלי נהדר שרוב הלקוחות כבר מכירים ולמדו לצפות לו בכניסה לבתי עסק. ימים חמים נוטים "להבריח" לקוחות מהרחוב אל העסק הממוזג, והאוויר הקר שפולט מסך האוויר מבשר להם, רק ממעבר לידו, שיהיה להם נעים יותר בפנים. עד לאחרונה, מסכי האוויר היו מעוצבים כפס מוארך, אך חידושים בתחום הביאו לכך שהיו ניתן להתאים מסכי אוויר גם לדלתות מסתובבות.

מענה לצורך

ישנם שני סוגים עיקריים של מסכי אוויר המותאמים במיוחד לדלתות מסתובבות. אחד מאפשר סילוק אוויר פנימי (מהצד הפנימי של הדלת העגולה), והשני מאפשר סילוק אוויר חיצוני. מערכת המאפשרת סילוק אוויר חיצוני מאפשרת גם התקנת תוסף שמתאים את מסך האוויר לפעולה מעל תקרה דקורטיבית, כך שהאוויר מסולק בין תקרת הבניין לתקרה הנוספת. בשנים האחרונות הפכו הדלתות המסתובבות לאוטומטיות והן מופעלות בקלות, כך שגם בלי כניסת לקוחות, נעשה חילוף מתמיד של אוויר מהחוץ לפנים. בשל כך מסכי אוויר המותאמים לדלתות מסתובבות הם מחוזקים, ומסוגלים לפלוט אוויר בקצב מדהים של עד 18.7 מטרים לשנייה.

פונקציות נוספות

מלבד ליצור הפרדה בין שני חללים, מסכי אוויר יעילים גם בשמירה על איכות האוויר בתוך המבנה המקורר. זרם האוויר החזק מונע כניסת חיידקים וזיהומים מחוץ לבניין. היכולת הזו, בשילוב עם פונקציית טיהור אוויר במערכת המיזוג המרכזית, משמעותה בניין עם אוויר נקי מחיידקים וזיהומים, שבריא יותר לנשום. שימו לב שמידות המסכים וזווית העיקול שלהן היא מודולרית לחלוטין ונעשית על פי הזמנה. זה מאפשר לכם לחסוך ו"לחסום" רק את האזור שפתוח לחלל החיצוני לבניין. כך אתם חוסכים גם בקנייה הראשונית של המסך וגם בעלויות החשמל על פעילות המנוע.

סוגים שונים של מסכים

ישנם כמה סוגים בסיסיים של מסכי אוויר, רובם נבדלים בעוצמה שלהם ובהתאמה שלהם לסוגי בניינים שונים. מסכים בסיסיים מאפשרים הוצאת אוויר קר בלבד ובעוצמה חזקה. הם מתחלקים לפי רוחב שקובע את המחיר. מסכים אחרים מסוגלים להוציא גם אוויר חם ועולים מעט יותר. ישנו סוג מיוחד של מסכים, שמתאים לחדרי קירור תעשייתיים. הסוג הזה הוא חזק במיוחד ומוציא טמפרטורות נמוכות מאוד בעוצמה גבוהה.

ספקים בתחום מיזוג אוויר קירור חימום ואיוורור

אקוטופ בע"מ
אקוטופ הינה חברה הנדסית שנוסדה בשנת 1994, המפתחת ומייצרת פתרונות להשבחת מים, דלק ואיכות הסביבה לתעשייה ומוסדות.
הבנאי 1, ת.ד 710, כרמיאל 21616
072-3259134
04-9888185
אורן ציוד חימום בע"מ
פתרונות להסקה, חימום מים, מיזוג אויר וחסכון באנרגיה.
אהליאב 14, רוממה ירושלים 9446792
072-3264332
02-5006100
סגול טכנולוגיות מתקדמות בע"מ
סגול טכנולוגיות מתקדמות בע"מ מספקת פתרונות מגוונים בטיפול באיכות אוויר והקטנת עלויות האנרגיה, על-ידי טיפול בניקיון סוללות המיזוג.
העצמאות 1, ת.ד. 3119 אבן יהודה 4050000
072-3263701
050-7446383