מזגנים מיני מרכזיים

מזגנים מיני מרכזיים – עלייה ניכרת באיכות ובשירות

מזגנים מיני מרכזיים

העלייה ברצון לאיכות חיים גבוהה אצל אנשים רבים הביאה גם לעליית איכותם של מוצרים המסופקים בשוק, בין היתר בעולם המזגנים. מזגנים מיני מרכזיים הם מזגנים המעניקים חוויה חדשה של חימום וקירור חללים, ומותאמים לחללים של בתי משפחות וגם לחללים של בתי ייצור ומשרדים.

מבנה

המבנה של מזגנים מיני מרכזיים נשאר דומה למבנה של המזגנים הישנים, בכך שיחידת התפעול המרעישה של המדחס נמצאת מחוץ לחלל, ויחידת הקירור והחימום נמצאת במקום מרכזי, אך השינוי הגדול הוא בכך שהאוויר מוזרם לכלל החללים הנמצאים באותו מבנה. מדובר בשיפור דרמתי של איכות החיים ואיכות השירות המוכרת לנו.

יתרונות

מזגנים מיני מרכזיים הם בעלי יתרונות משמעותיים מאוד בחללים השונים בהם הם מותקנים. בין היתרונות הללו ניתן לראות:

  • מיזוג מספר חללים בו זמנית.
  • הפחתת הרעש על ידי הבנייה החכמה המשאירה את יחידת המדחס מחוץ לחלל בו שוהים אנשים.
  • תחזוקה פשוטה שלרוב מסתכמת בהחלפת פילטרים בלבד.

חידושים

מזגנים מיני מרכזיים מביאים עמם מספר חידושים הבאים לידי ביטוי גם מבחינת התפעול שלהם וגם מבחינת העיצוב והמקום שהם תופסים בתוך חלל מסוים, לדוגמה:

ניתן להתאים אותם לפרוזדורים או חדרי אמבטיה כך שהם יתפסו פחות מקום בחלל בו בדרך כלל שוהים זמן רב. עובדה זו תורמת רבות גם לבתים פרטיים ששמים דגש על אסתטיות ודקורציה וגם לבנייני משרדים ובתי ייצור הדורשים בנייה פונקציונאלית נכונה.
לעיתים מזגנים מיני מרכזיים דורשים הנמכת תקרה, דבר שעלול לפגוע באסתטיקה של החלל, אך גם לכך יש פיתרון שמושג על ידי בניית מעברי אוויר דקים הדורשים הנמכת תקרה מינימאלית השומרת על האסתטיות של המזגנים המיני מרכזיים בחלל.

חשיבות

ישנה חשיבות רבה להתאמת מזגנים מיני מרכזיים לחללים אליהם הם מיועדים. יש הבדל בדרישות ובייעודים שמזגנים צריכים למלא כאשר מדובר בבית פרטי בו מתגוררת משפחה, וכאשר מדובר בבניין משרדים או בית ייצור עם מכונות גדולות הדורשות תנאי בטיחות מסוימים אותם המזגנים מספקים.

בין אסתטיקה לפונקציונאליות

אסתטיקה ופונקציונאליות הם שני היבטים החשובים לבתי משפחות ובתי ייצור או משרדים כאחד. השילוב המנצח הוא כזה המספק מענה פונקציונאלי נכון של המזגנים ומענה אסתטי המתאים את המזגן לחלל בו הוא נמצא. החידושים הרבים שקיימים היום בשוק מאפשרים את קיומם של שני ההיבטים הללו בצורה הטובה ביותר המספקת איכות ושירות מעולים.

ספקים בתחום מיזוג אוויר קירור חימום ואיוורור

ברלין טכנולוגיות בע"מ
א.ת. גן רווה, יבנה 81222
072-3355892
073-7597171
איל אוורור תעשייתי בע"מ
החברה נוסדה בשנת 2004 על ידי המהנדס מוטי איל (B.sc), בוגר הטכניון. החברה מתמחה בשאיבת אבק וסינונו, שאיבת עשן וגזים ונטרולם.
אגוז 32, קרית ביאליק 27237
072-3264443
04-8766750
Eco Traders
אקוטריידרס פעילה משנת 2003 והינה חברה מובילה לייעוץ וניהול פרויקטים בתחומי הסביבה והאנרגייה. לחברה פעילות עם מגוון רחב של גופים במגזר העיסקי והציבורי.
יצחק שדה 28, ת.ד. 52016, תל אביב 6721204
072-3263768
03-5616224