מסכי אוויר מחוזקים

כך תוכלו להוביל לקוחות להתמודד בהצלחה עם הקיץ הישראלי

מסכי אוויר מחוזקים

הקיץ הישראלי המבקר אותנו מדי שנה מביא יותר ויותר ספקים ולקוחות להבנה כי דרוש להם פתרון אוורור רציני, דוגמת מסכי אוויר מוחזקים. כידוע, מסכי אוויר הם המכשירים הדקים הממוקמים מעל דלתות הכניסה לעסקים רבים, ומוציאים זרם אוויר בעוצמה גבוהה, כדי למנוע מהמיזוג שבמקום לצאת החוצה כאשר נכנסים ויוצאים לקוחות. בנוסף, מסכי האוויר שומרים על איכות האוויר בתוך החנות או העסק על ידי כך שהם מונעים כניסת אבק, פיח ואוויר מלוכלך מבחוץ פנימה. כך, שימוש במזגנים עם יכולות טיהור אוויר (אינוורטר) בתוך העסק, נשאר יעיל. אך חשוב לדעת כי מסכי אוויר רגילים יוצרים הפרדה של רק כ- 60% בין החוץ לפנים.

חיוני והכרחי בכל עסק

מסכי האוויר יוצרים הפרדה גבוהה ביותר, של כ- 80% בין החוץ לפנים. בימים חמים, פעולת המזגנים היא גם ככה מאומצת, ושמירה על טמפרטורה נעימה היא אתגר עבורם. המשתמשים תמיד יעדיפו "לברוח" למקומות קרירים יותר, ויצפו לקבל את משב הרוח הקר של מסך הרוח עם רגע כניסתם לחדר. מסכי אוויר מחוזקים מסוגלים להוציא אוויר במהירות יוצאת דופן של עד 18.7 מטרים לשנייה. כמו כן, מכיוון שהם מחוזקים, הם גם יעילים מאוד בהפרדה בין חללים שונים בתוך אותו בניין, כמו למשל בין חדרי עישון לחדרים ללא עישון.

אין ברירה אלא להתקדם

שימוש במסכי אוויר רגילים כבר לא יעיל בשיא הקיץ הישראלי. החום פשוט חזק מדי, ומסכי אוויר קונבנציונליים לא עומדים בעומס. היום, בזכות הטכנולוגיה, לא צריך לחשוש גם מבזבוז חשמל: דגמים חדשים של מסכי אוויר מחוזקים מגיעים במספר עוצמות שונות (בדרך כלל עד שלוש), והמהירויות מאפשרות גמישות והתאמה לטמפרטורה בחוץ. בימים חמים במיוחד ניתן להפעיל את מסך האוויר בעוצמה מלאה, מה שיצרוך חשמל רב יותר, אך גם ישאיר את העסק קריר ונעים. באביב, או בימים קרירים יותר, ניתן להפעיל את המסך בעוצמה נמוכה יותר, לחסוך בחשמל ולא להתפשר על הטמפרטורה בבניין.

יתרונות מסכי אוויר בעלי שלט

פיתוחים שונים נוספו למוצר, ונוספה לו פונקציה אחרת, והיא מסכי אוויר מחוזקים עם שלט רחוק. המסכים מאפשרים שליטה בעוצמתם בקלות, וכך ניתן להתאים את עוצמת המסך לטמפרטורה בחוץ בלחיצת כפתור. הדבר מביא לחסכון רב בחשמל ובכסף, הן בפעולת המזגנים והן בפעולתם של מסכי האוויר עצמם.

ספקים בתחום לוגיסטיקה

דנבר פרוייקטים ב.א בע"מ
דנבר פרויקטים ב.א. בע"מ מציעה פתרונות ייחודיים לבעיות ציפוי, איטום, בידוד, שיקום מבנים, שחזור בטון, ציפוי רצפות וצביעה. החברה מתמחה בביצוע עבודות איטום קבלניות מורכבות בסטנדרטים גבוהים במיוחד.
בריסל 7 שדרות 8714540
072-3263740
08-6999600
מטביוב מיקי שרותים טכניים בע"מ
חברת MMTS (מטביוב מיקי שירותים טכניים בע"מ) מקבוצת קונטאל טכנולוגיות פועלת שנים רבות בישראל במגוון רחב של פתרונות אוטומציה למפעלי תעשייה
ת.ד 188, כפר תבור 1524100
072-3356779
04-6767688
א.ט. הנדסה מיזמים, בטיחות, אקולוגיה
א.ט. הנדסה מספקת שרותי הנדסה וניהול פרויקטים משלב הגדרת הפרויקט, לוחות זמנים, אומדן תקציבי, ניהול תקציב הפרויקט ותיאום תכנון רב דיסציפלינרי
חיים חביב 3, באר שבע 84657
072-3263960
08-6443271