תוכנות פס ייצור

תוכנות חדשניות להטמעה בפס הייצור של המפעל

תוכנות פס ייצור

בעידן הטכנולוגיה, ישנה התקדמות מתמדת בתהליכי הייצור השונים – החל מפס הייצור ועד לגימור המוצר. כתוצאה מכך, פותחו תוכנות ייעודיות לכל מטרה בתהליך, וזאת כדי לשמור על עדכניות המוצרים כך שהם יעמדו בקורלציה מושלמת עם הטכנולוגיה המתפתחת, ועם דרישות השוק הגוברות ללא הפסקה.

שימושים

תפקידן של תוכנות הייצור הוא לאסוף מידע על מגוון הנושאים והתחומים בהם הן עוסקות. בין אם מדובר באיסוף מידע הנדסי, כימי, ניהולי, שיווקי ובאופן כללי – מידע הנוגע למוצר ולקהלים שאליו אמור להגיע. תוכנות ייצור הן מערכות שעוקבות אחר מצב התפתחותו והתקלות של המוצר, וכן אחר אופציות לייעולו. להלן מספר דוגמאות לתכונות ייצור המשמשות כיום בענפי תעשייה שונים:

מערכות ניהול מחסנים – תוכנות שקשורות ישירות להזמנות שלקוחות מבצעים, ניהול מחסנים ותמחור.
מערכות שכר – תוכנות השכר למיניהן משמשות את המעסיקים, והן מחשבות שכרם של עובדים בצורה יעילה, שיטתית והוגנת, זאת באופן אוטומטי בהתאם לאפליקציה ייעודית.
בקרת איכות ואבטחה – תוכנות בקרת איכות ואבטחתם נוגעות למעשה בכל הנוגע בחיי המוצר, החל מקבלת רכיביו ועד לתוצר המוגמר שלו.

תוכנות ניהול הייצור

מערכות ייצור וניהול הייצור הן משיקות זו לזו, ולכן כל תוכנת ייצור תומכת באופן כללי לתהליך הייצור ותורמת לניהולו התקין. אחת התוכנות המוכרות בתחום זה היא תוכנת ERP, הקושרת בין פס הייצור לכלל התהליכים הלוגיסטיים בחברה, וזאת על מנת לתכנן ולבקר אותם לטווח הארוך. כשם שתוכנת ERP היוותה שדרוג משמעותי לשירותים שמציעה תוכנת MRP (תומכת בעיקר בפונקציות המוצרים עצמם), כך מציעה הטכנולוגיה תוכנות חדשות המעדכנות את התהליך עוד יותר, ומתאימות אותו לדרישות השוק של המאה ה- 21.

תוכנת יהלום

יהלום היא תוכנה חדישה של EPR/MRP, הפועלת בשיטה יעילה וחדשנית יותר מהגרסות הישנות של התוכנות. בין התהליכים שהיא מבצעת ניתן ליהנות מתכנון כולל, מניהול רצפת הייצור, ניהול מלאי גמיש, העברת נתונים מדויקת ועוד ועוד. תוכנה זו מיושמת כיום בחברות היי-טק רבות, ותחום פעילותה הולך ומתרחב לענפי תעשייה רבים אחרים כמו תעשיית המכונות, מפעלי מתכות, כימיה ועוד.

פתרונות ייעול ואוטומציה – להישאר מעודכנים

התוכנות הן רק חלק מהפיתוחים שמוצעים כיום למפעלי התעשייה, ומלבדן ניתן להטמיע גם רובוטים, סימולטורים, אפליקציות ומערכות שונות שפותחו במיוחד לשם התייעלות המפעל. הטמעת פתרונות חכמים כאלה תבטיח שמפעלכם יישאר מעודכן ורלוונטי, ושהפעילות בו תביא אותו למחוזות הצלחה חדשים.

ספקים בתחום לוגיסטיקה

אופק סוכנויות מערכות אחסון בע"מ
אופק סוכנויות מערכות אחסון בע"מ משווקים מגוון מוצרים רחב בתחום פתרונות האחסון, ממיטב היצרנים באירופה, בסין ובארץ. כגון METALSISTEM, ITALMOMET ועוד. מדפים, סולמות, ארונות, תאי אחסון, שולחנות, לוקרים.
ד.נ. גליל תחתון, מושב שדה אילן 15260
072-3357828
03-6005358
ג. את ט. תעשיות ומסחר בע"מ
ג. את ט. תעשייה ומסחר בע"מ מייצרת מוצרי מתכת ופלסטיק לשוק האזרחי והצבאי.
ידידיה פרנקל 76, תל אביב
072-3357746
03-6877905
א.ארנפלד הנדסה
חברת א.ארנפלד הנדסה עוסקת בבדיקות של בודק מוסמך למתקני הרמה ולאביזרי הרמה
חב"ד 37 א קריית שמואל חיפה
072-3356484
054-6090462