מוצרים ופתרונות לבידוד אקוסטי

מוצרים ופתרונות לבידוד אקוסטי – שקט מבפנים ושקט מבחוץ

מוצרים ופתרונות לבידוד אקוסטי

יש שתי סיבות אפשריות שבגינן סביר להניח שאתם דורשים מוצרים ופתרונות לבידוד אקוסטי. הסיבה הראשונה היא למנוע מרעש חיצוני לחדור למפעל או לעסק. הצורך הזה נפוץ במיוחד בעסקים שבנויים בסמוך לכבישים ראשיים או למפעלים אחרים שיוצרים רעש גדול על בסיס קבוע. הסיבה השנייה האפשרית היא כדי למנוע מרעש מלצאת החוצה. הצורך הזה נפוץ במיוחד במפעלים שנבנים בסמוך לאזורי מגורים או במפעלים בהם העבודה השוטפת גורם לרעש רב. תשמחו לשמוע שבידוד אקוסטי הפך יותר ויותר נפוץ בשנים האחרונות, עם עליית המודעות לחשיבות איכות החיים, לכן פתרונות רבים ומגוונים נוצרו כדי למנוע חדירת או יציאת רעשים בדרכים רבות ויצירתיות.

בידוד ספציפי למערכת המיזוג

אחד מגורמי הרעש הגדולים ביותר הוא מערכת המיזוג. זו אחת מהמערכות שעבורן נוצר בידוד מיוחד (לעומת בידוד המיועד למבנה שלם, או כזה שמקיף את המבנה מצידו החיצוני). דגמים חדשים של מוצרים לבידוד אקוסטי של מערכות מיזוג, בנויים מספוג פוליאוריטני אלסטי, כאשר החידוש הוא רמת הצפיפות הגבוהה אליה הצליחו להגיע בשנים האחרונות, מבלי להתפשר על גמישות החומר. כיום ניתן למצוא בידוד בצפיפות של 150 קילוגרם למטר מעוקב. הצפיפות הגבוהה מבטיחה ספיגת רעשים ורטט ברמה כמעט מוחלטת, כאשר החומר לא מוותר על גמישות והתקנתו פשוטה ביותר. הוא מגיע בצורת מזרונים גדולים, שניתן להוסיף או לחתוך בקלות להתאמה פשוטה למידות הנדרשות.

מניעת חדירת רעשים מן החוץ

מוצרים ופתרונות לבידוד אקוסטי חיצוני (כלומר, מניעת חדירת רעשים מחוץ למפעל אל תוכו), גם הם השתכללו והשתפרו משמעותית במספר השנים האחרונות. מוצרים שניתן למצוא היום אף משלבים בין ספיגת רעשים יעילה ובידוד מוצלח לבין עיצוב יפה שלא פוגע בסביבה ובנראות המפעל. יתרה על כך, סוגי הבידוד החדשים מצטיינים בעמידות ארוכת טווח לנזקי מזג האוויר וכן עמידים בפני אש ופגיעות קלות ובינוניות (חשוב כאשר אלו ממוקמים בצד הכביש למשל). קירות אקוסטיים חיצוניים מדגמים חדשים הם קלים יותר ופשוטים להרכבה מאי פעם, כך שתחסכו עוד יותר על עלויות התקנה והעבודה תתבצע במהירות כמעט כפולה מבעבר.

מצאו את הפתרון הנכון עבורכם

חשוב לציין כי ישנם מוצרים ופתרונות לבידוד אקוסטי שיורכבו בהתאמה אישית לצרכי בידוד מיוחדים. אלו עשויים לרוב מסיבי פוליאסטר, שהם מעט יקרים יותר אך מספקים פתרון מוצלח עבור מפעלים מרעישים במיוחד. וודאו שאתם לא מתפשרים על פתרון בלתי יעיל לצרכיכם.

ספקים בתחום אחזקה ובטיחות

ר.כ.מ. יבוא שיווק ושירות מכונות וציוד בע"מ
ר.כ.מ. יבוא שיווק ושירות מכונות וציוד בע"מ מתמחה בתמיכה לענף המתכת ומספקת יעוץ למפעלים רבים. הייעוץ כולל פתרונות לעיבוד, ערגול, כיפוף, חיתוך, ריתוך וניקוב מתכת.
העמל 8, אשדוד
072-3356487
08-8527492
שבא טכנוטק בע"מ
שבא טכנוטק בע"מ החברה המובילה בארץ למתן פתרונות אחזקה ירוקים ידידותיים לסביבה, בטיפול בשפכים, טיפול במפגעי ריח, נטרול ריחות ובישום, טיפול בשפכי רפתות, משאבות ביוב ומים, חדרי משאבות, בקרת משאבות.
ת.ד. 13, עין עירון 37910
072-3357257
04-6277066
זיק סנסורס בע"מ
זיק סנסורס ישראל, מספקת פתרונות עבור אוטומציה תעשייתית, לוגיסטית ותהליכית לכל מגוון התעשיות, דפוס, מזון, אלקטרוניקה, תנועה והינע, תחבורה ועוד.
ת.ד. 12445, צור יגאל 4486200
072-3355299
09-9711000