קורס עזרה ראשונה

קורס עזרה ראשונה והחייאה –שמירה על בטחון העובדים מבפנים

קורס עזרה ראשונה

היום יותר מאי פעם, יש צורך בידע מקצועי לגבי עזרה ראשונה והצלת חיים. כאשר מדובר על מפעל או על עסק שמעסיק מספר רב של אנשים, הסבירות שמשהו ישתבש בשלב כלשהו עולה ועולה, ויש צורך להיערך לכל מצב, גם אם לא נעים לחשוב על כך. לצורך כך, רצוי לשלוח מספר עובדים לעבור קורס עזרה ראשונה והחייאה. קורס מקצועי שכזה יהפוך אותם למוסמכים לטיפול במגוון מצבי חירום שונים, שעלולים לצוץ במהלך יום עבודה סטנדרטי. שמירה על מספר עובדים בעלי כשירות שכזו תהפוך אתכם לעסק שנעים ובטוח יותר לעבוד בו. מלבד זאת, עובדים ישמחו להתנדב להגיע לקורס, שיספק להם מידע חיוני שיסייע להם לאורך כל החיים.

יתרונות הקורסים למגזר העסקי והתעשייתי

עם התגברות הצורך במתן מענה רפואי מיידי למצבי חירום במקומות עבודה, החלו להופיע סוגים שונים ורבים של קורסים המיועדים למגזר העסקי והתעשייתי. קורס עזרה ראשונה והחייאה שכזה מתמחה בהעברת מידע בסיסי לצד מידע הנדרש ספציפית עבור המפעל או העסק שלכם. למשל, מפעלים המתעסקים עם מכונות כבדות או פסי ייצור מורכבים, ירצו לבקש ממפעילי הקורס לספק מידע לגבי טיפול בשברים שעלולים להיגרם כתוצאה משימוש לא נכון במכונות המסוכנות. פציעות נפוצות על פי סוג המפעל וכיצד לטפל בהן, הן נושא מרכזי בקורסי עזרה ראשונה והחייאה המיועדים למגזר העסקי, וחשוב לבדוק ולוודא מראש שהקורס עונה על כל הצרכים הספציפיים של המפעל שלכם.

יצירת צוות עזרה מגוון ומיומן

קורס עזרה ראשונה והחייאה ברמה בסיסית (לטיפול נקודתי במקרי חירום דחופים), מתאים לכמעט כל עובד במפעל. משום כך, רצוי לשלוח קבוצת עובדים המכילה נציגים מכל אזור ותחום עבודה בעסק שלכם. כך תוכלו להעסיק עובדים המתמחים בטיפול בנושאים שונים, בהתאם לאזור שבו הם עובדים, כל אחד והסכנות או הפציעות הנפוצות המתאימות לו. חשוב לדעת שכל קורס הוא דינמי מאוד וניתן להתאים קורסים לכמות הזמן ולתקציב שברשותכם. השתלמויות עזרה ראשונה בסיסיות אורכות בין שלוש או ארבע שעות לשמונה או עשר שעות בסך הכל, בעוד קורסים נרחבים ומקיפים יותר יכולים להגיע עד 44 שעות בארבעה עד שמונה מפגשים.

בחרו בקורס יעיל

קורס עזרה ראשונה והחייאה רצוי לבדוק גם על פי התאמה לסוג הפציעות הנפוצות במפעל, גם על פי ההתאמה לתקציב שלכם וגם על פי גודל הקורס. ככל שהקורס יהיה קטן יותר, כך השיעורים יהיו פרטניים יותר ויעילים יותר.

ספקים בתחום אחזקה ובטיחות

מסועי על מערכות שינוע בע"מ
מסועי על מערכות שינוע מתמחה מזה למעלה מ 30 שנה בתכנון, ייצור, אספקה והתקנה של מערכות שינוע, הרמה, תובלה פנימית, אחסון דינמי וציוד לוגיסטי מתקדם.
מושב בית שערים 30046
072-3356173
050-5335928
רדימיקס ישראל בע"מ
החברה מייצרת פחי אשפה מוטמני קרקע אקולוגיים לאיסוף אשפה ופסדים מבטון מזוין. פחי אשפה מוטמנים ירוקים מיועדים לאזורים עירוניים, ציבוריים ועוד
ת.ד 3708, א.ת. עד הלום אשדוד
072-3357086
050-5915490
דנבר צבעים וציפויים ישראל בע"מ
דנבר צבעים וציפויים ישראל בע"מ יצרנית מובילה של צבעים, ציפויים, חומרי איטום וכימיקלים לתעשייה, לשוק המוסדי והביתי מעל ל-20 שנה.
בריסל 7 שדרות 8714540
072-3356307
08-9960794