מוצרים ופתרונות לבידוד תרמי

מוצרים ופתרונות לבידוד תרמי – תשובה ירוקה לחסכון באנרגיה

מוצרים ופתרונות לבידוד תרמי

על עלויות החשמל והאנרגיה המאמירות אין צורך לפרט. כאשר מדובר על מפעלים גדולים או עסקים בסדר גודל בינוני או גדול, העלויות הגבוהות האלו יכולות להכריע בין פשיטת רגל לבין התנהלות נורמלית. אחד מזוללי החשמל הגדולים ביותר במבנים תעשייתיים, הוא מערכת המיזוג התעשייתית. זו צריכה לרוב למזג שטחים גדולים מאוד, שבקלות מחליפים את האוויר שבהם באוויר מן החוץ. הצורך אם כך הוא כפול: מצד אחד יש צורך למנוע בריחת מיזוג מהמבנה ומצד שני יש צורך במניעת חדירת חום או קור מחוץ למבנה פנימה. מוצרים ופתרונות לבידוד תרמי הם הפתרון לעלויות הגבוהות האלו.

יתרונות השימוש בבידוד תרמי משולב

מלבד עלויות החשמל בגדולות שבידוד תרמי לא יעיל גורר, בזבוז האנרגיה יוצר פגיעה קשה בטבע ובסביבה. משום כך, בידוד תרמי יעיל הוא ערובה וודאית לבנייה ירוקה יותר ולמפעל שמתנהל בצורה ידידותית יותר לסביבה. כדי לענות על שני הצרכים, גם למנוע בריחת מיזוג וגם למנוע חדירת אוויר חם או קר מבחוץ, נוצר הפתרון החדש – בידוד תרמי משולב. זו סדרת מוצרים שבנויים למעשה ממספר שכבות המצליחות לחסום קרינה המגיעה מחוץ למבנה. בנוסף, שכבה העשויה סיבי פוליאסטר יוצרים בידוד פנימי, ומונעות "בריחה" של מיזוג אוויר אל מחוץ למבנה. יתרון נוסף של פתרונות תרמיים אלו נעוץ בקלות ההתקנה שלהם, מה שמבטיח התקנה זולה ומהירה בכל שטח.

שילוב בחלקים שונים במבנה

מוצרים ופתרונות לבידוד תרמי לא נמדדים אך ורק ביכולת הבידוד הנקודתית שלהם, אלא גם בקלות השימוש בהם. בידוד תרמי משולב נוח להתקנה בכל קיר חוץ חלול. ניתן גם לשלב את יריעות ההגנה האלו בכל גג רעפים סטנדרטי ובגגות איסכורית. חשוב לדעת שגם היריעות עצמן מיוצרות בתהליך ידידותי לסביבה וכי הן מוגנות מפני הצטברות אבק. משמעות הדבר היא שהקנייה היא חד פעמית ושהבלאי שהבידוד התרמי עובר הוא מינימלי. לא תיאלצו להחליף בידוד או לדאוג בנוגע לשחיקתו לאורך השנים.

שילוב פשוט בקירות גבס והוספת עמידות לאש

היעילות הגבוהה של מוצרים ופתרונות לבידוד תרמי מסוג זה, הופכת אותם למושלמים עבור שימוש בקירות גבס פשוטים. אלו קירות שבאופן טבעי אין להם כמעט כל יכולת בידוד תרמית והם זולים ביותר. בעזרת שימוש בבידוד תרמי משולב, תוכלו להפוך כל קיר זול שכזה למבודד ליציאת ולכניסת חום וקור בקלות ובמהירות. בנוסף, קיים מוצר מיוחד שמשלב גם חסינות לאש ביריעות המבודדות.

ספקים בתחום אחזקה ובטיחות

יורוסיל EUROSEAL
יורוסיל מתמחה באבחון ומתן פתרון מקצועי לכל צרכי האחזקה המפעלית בתחום האטימה, הציפויים, שחזור מתכות, ציפויי והגנה קרמיים, שיקומי בטון ומוצרים להגנת הסביבה.
קצנשטיין 3, א.ת. בלובנד חיפה
072-3355619
04-8401360
מורטק בטיחות
מורטק בטיחות הינה סוכן בלעדי של מספר חברות למיגון מכני ואביזרי בקרה למכונות ומתמחה במיגון מכונות וסביבות עבודה תעשייתיות, החברה מובילה בתחומה ביכולתה לספק פתרונות לכל תחומי המערכות המכאניות בכל סוגי הפרויקטים. החל משלב התכנון, דרך הקמת הפרוייקט וכלה במתן שרות אמין, איכותי ובזמן אמת.
ארבל 3, בני דרור 4581500
072-3263739
09-9792737
פי.אס.אי. אקולוגיה בע"מ
פי.אס.אי אקולוגיה בע"מ הוקמה כחברה ייעודית לנושא הפחים המוטמנים. היתה הראשונה להכניס לשימוש את רעיון הפח המוטמן לארץ.
הבנים 6, אשדוד 77444
072-3357690
08-8540967