תותחי כיבוי אש

תותחי כיבוי אש – שמירה על ראש שקט גם במצבים מורכבים

תותחי כיבוי אש

כל מפעל גדול זקוק לאמצעים מתקדמים להבטחת הבטיחות בו. אחת הסכנות הגדולות ביותר בכל מפעל, ובמיוחד במפעלים המשתמשים בכימיקלים דליקים או נדיפים, היא התפרצות שריפה או דליקה. אם אין צרכים מיוחדים שימנעו מכם מלהשתמש במים לכיבוי השריפה, תותחי כיבוי אש מתקדמים הם האפשרות הנוחה, היעילה והמהירה ביותר לכיבוי שריפות בהיקף גדול ומקצועי. בשנים האחרונות, התקדמה תעשיית כיבוי האש ואפשרה יצירת מערכות שמצליחות לשנע כמויות מים עצומות בעזרת שימוש בצינורות בעלי קוטר מוגדל וקיבולת משופרת. שימוש בתותחי כיבוי אש (נייחים או ניידים), תעניק לכל מפעל, קטן או גדול, את הביטחון ואת שלוות הנפש שבידיעה כי הכל נמצא תחת שליטה.

יכולות תותחי כיבוי האש החדשים

אש המתפרצת במפעל גבוה יוצרת סכנה גדולה בהרבה מאשר שריפה בשטח פתוח או אפילו בשטח סגור פרטי. מפעלים משתמשים בחומרים דליקים לרוב, וגם אם לא – רוב המפעלים בארץ עשויים בעצמם מחומרים שאינם עמידים לטמפרטורות גבוהות מאוד. לכן יש צורך לא רק להיות מסוגלים לכבות את האש, אלא להצליח לחנוק אותה בבת אחת, ולא לאפשר לה להתפשט לאזורים אחרים במפעל. כל עיכוב בכיבוי השריפה יכול לגרום לקריסת המבנה ולגרימת נזקים בקנה מידה גדול יותר. תותחי כיבוי אש חדשים מאפשרים להשתמש בסילון רחב במיוחד, הודות לשסתומים מיוחדים שמאפשרים מעבר כמות גדולה יותר של נוזלים ללא סיכון למהימנות המבנית של הצינורות. הסילון הרחב מסוגל "לכסות" את כל רוחב השריפה בשלביה הראשונים, וכך להביא לדעיכה מהירה ורחבה.

שמירה על זרם אחיד

נוסף על יכולת העברת המים המשופרת, תותחי הכיבוי החדשים משתמשים לעתים בתרכובת מיוחדת שמתווספת למים. התרכובת משנה את הרכב הנוזלים ומבטיחה שלא "יתפרקו" לזרזיפים דקים כעבור כמה מטרים של זרימה. כך אפשר לשפר את יכולות כיבוי האש של התותחים. גם בשימוש ממספר מטרים, זרם המים נשאר יציב ואחיד, ולא מתפצל לטיפות מים שיכולות להתאדות עוד לפני שפגעו בנוזל. תותחי כיבוי אש חדשים, שמשתמשים גם בטכנולוגיה הזו, מספקים פתרון מתקדם, מהיר ואמין במיוחד לטיפול בשריפות בשטחים פתוחים וסגורים כאחד.

גם נייד וגם נייח

תותחי כיבוי אש יכולים להיות ניידים או נייחים, והתקנתם וחיבורם למקור מים פשוט היום מאי פעם. למען בטיחות המפעל ובטיחות העובדים, זוהי האפשרות הטובה ביותר, החסכונית ביותר והאמינה ביותר שכל מפעל צריך לשלב במערך ההגנה שלו, כדי לישון בראש שקט.

ספקים בתחום אחזקה ובטיחות

ו.ל.ם תעשיות בע"מ
ו.ל.ם תעשיות בע"מ מתמחים בעיבוד פח הכולל: חיתוך גיליוטינה לכל סוגי המתכות פח שחור, פח מגלוון, אלומיניום, נירוסטה ועוד.
הסתת 14, חולון 5885530
072-3355226
03-5618802
א.ה מוצרים ירוקים לסביבה בע"מ
א.ה. מוצרים ירוקים לסביבה הנה חברה מובילה במתן פתרונות ידידותיים לסביבה וטכנולוגיות ירוקות: טיפול בשפכים, נוזלים מזוהמים, שיפור פעילות מכוני טיהור ועוד
ת.ד. 1243, הוד השרון 4511201
072-3263950
050-6593659
א.ב.י הנדסת בטיחות ובטחון בע"מ
א.ב.י הנדסת בטיחות ובטחון בע״מ, מספקת פתרונות בטיחות ופתרונות אבטחה הדרכתיים, טכניים והנדסיים.
חצב 4, הוד השרון 45216
072-3263931
09-7458346