בדיקה ואבטחת איכות חדשנית

הפתרון המושלם לכל מפעל בתחום הבדיקה ואבטחת האיכות

בדיקה ואבטחת איכות חדשנית

כשמדברים על איכות הקשורה למוצר, הכוונה היא להתאמתו המדויקת לשימוש שהוא מיועד אליו, ובכלל זה הציפיות בנוגע לעמידותו, והצלחתו ביישום ציפיות אלו. מעגל האיכות הבסיסי מורכב מתכנון, ביצוע, בדיקה ופעולה, והוא עובר בכל שלבי ייצור המוצר, עד לתצורתו הסופית. בדיקה ואבטחת איכות הן בין השלבים הקריטיים והמשמעותיים ביותר בפס הייצור, וחשוב להשקיע בהן את מירב המשאבים.

אבטחת המוצר – חוות דעת

חוות דעת נלקחת תמיד מאנשי מקצוע מומחים ובעלי ידע מעמיק בתחומי המערכת במוצריה הנתונים. ניתן להתייחס לחוות דעת כאל אחד מהשלבים בתהליך של בדיקה ואבטחת איכות של תהליכי ייצור, אך למעשה זהו שלב חשוב ביותר, מכיוון שהביקורת נעשית על ידי מומחים המעורים במערכת בתחומם. חוות הדעת תינתן לאחר לקיחה בחשבון של כל האלמנטים בהם יש להתחשב בזמן תכנון ופיתוח של מוצר מסוים, או כאשר הוא נמצא כבר בתהליך ייצור, אך תצורתו המוגמרת נתונה לשינויים והיא אינה סופית לחלוטין.

אנליזות תהליך, מכניות, מעבר חום

כאשר רוצים לבצע בדיקה ואבטחת איכות, יש צורך בניתוח נתונים מוקדמים עוד בתחילת תהליך הייצור, וכן יש צורך בניתוח פרמטרים שונים אשר מונעים כשלים עתידים במוצר. בנוסף, אנליזות תהליך מאפשרות בדיקת היתכנות המוצר באופן מעשי, ולא תיאורטי בלבד, זאת יחד עם ביצועי אופטימיזציה של מוצרים שאינם מוגמרים סופית. במילים אחרות, זהו תהליך של ניתוח מקדים ובדיקה מתמדת, המאפשר לסלול דרך בטוחה עוד בשלבי ייצור המוצרים, וזאת בצורה נוחה, אפקטיבית ויעילה יותר – אל עבר פיתוח ועיצוב המוצר. רובן המוחלט של התעשיות משתמשות באנליזות תהליך, מי מהן במגמות גבוהות ומי בנמוכות יותר. בתעשיות כמו אלקטרוניקה, רכבים ותעשיות ביטחוניות למשל, יש צורך הכרחי באנליזות ואופטימיזציה של מערכות אשר בהן מעברי חום ורעידות, וכן פיתוח עמידותן.

בדיקה ואבטחת איכות אוטומטית – עם הפנים לעתיד

כידוע, לא ניתן לוותר על אבטחת האיכות, או להקצות לה משאבים דלים, מכיוון שהצלחת המפעל תלויה בה במידה רבה מאד. ברוב תחומי התעשייה כיום מקובל להעסיק מהנדסי בקרת איכות, אך האוטומציה מגיעה גם לתחום זה בענפי תעשייה רבים. דוגמא טובה לכך ניתן למצוא בענף הדפוס, בו פותחו טכנולוגיות משילוב של כמה תחומים מדעיים, הפועלות לפי עקרון הבינה המלאכותית. תחום זה צובר תאוצה ברחבי העולם, והוא דור העתיד של התעשייה.

ספקים בתחום אחזקה ובטיחות

סגול טכנולוגיות מתקדמות בע"מ
סגול טכנולוגיות מתקדמות בע"מ מספקת פתרונות מגוונים בטיפול באיכות אוויר והקטנת עלויות האנרגיה, על-ידי טיפול בניקיון סוללות המיזוג.
העצמאות 1, ת.ד. 3119 אבן יהודה 4050000
072-3263701
050-7446383
יורוסיל EUROSEAL
יורוסיל מתמחה באבחון ומתן פתרון מקצועי לכל צרכי האחזקה המפעלית בתחום האטימה, הציפויים, שחזור מתכות, ציפויי והגנה קרמיים, שיקומי בטון ומוצרים להגנת הסביבה.
קצנשטיין 3, א.ת. בלובנד חיפה
072-3355619
04-8401360
ו.ל.ם תעשיות בע"מ
ו.ל.ם תעשיות בע"מ מתמחים בעיבוד פח הכולל: חיתוך גיליוטינה לכל סוגי המתכות פח שחור, פח מגלוון, אלומיניום, נירוסטה ועוד.
הסתת 14, חולון 5885530
072-3355226
03-5618802