אוטומציה ובקרה תעשייתית

מה שצריך לדעת על שילוב מנצח בכל מפעל

אוטומציה ובקרה תעשייתית

 

כשמדברים על בקרה תעשייתית, בכל אחד מענפי התעשייה, חשוב להבין כי מדובר באחד התהליכים הקריטיים של הייצור. על כל שלב ושלב בתהליך לעבור בקרה כזו, בין אם מדובר בעיבוד ראשוני ובין אם מדובר בשלבי הייצור האחרונים שמביאים לקבלת המוצר המוגמר. כמו כן, כמובן שהדבר נכון לכל סוגה תעשייתית – הן למפעלים המייצרים רכיבים בסיסיים ופשוטים, והן מפעלים המייצרים כלים מורכבים וגדולים.

אוטומציה בתעשייה

כיום, יותר ויותר ענפים כלכליים בשוק, ובכלל זה בתעשייה, עוברים שינויים מרחיקי לכת של אוטומציה. רובוטים, סימולטורים, תוכנות ומערכות בינה מלאכותית מוכנסים למפעלים ולרצפת הייצור, והדבר מביא עימו בשורה חדשה לעולם התעשייה. חשוב להבין כי מדובר בתהליך הכרחי, מכיוון שבמוקדם או במאוחר כולם ייאלצו לעבור אליו. לכן, כדי להצעיד את המפעל שלכם קדימה ולתת לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים, חשוב לעקוב אחר הפיתוחים האחרונים ביותר בתחום זה, וליישמם במפעלכם.

אוטומציה ובקרה תעשייתית

כמו תהליכים רבים אחרים ברצפת הייצור, גם תהליך האוטומציה עובר מהפכה בשנים האחרונות. כיום, מפעלים רבים עדיין מעסיקים מהנדסי בקרה, אך את רוב העבודה, אם לא את כולה, יוכלו לבצע בעתיד מערכות חכמות של אוטומציה ובקרה תעשייתית, המזהות כשלים כבר בשלבי הייצור המוקדמים ביותר. בין השיטות הקיימות כבר היום לבקרה תעשייתית, ניתן למצוא מערכות כמו HMI ו- SCADA, המפקחות על התהליכים.

תקשורת ברצפת הייצור

תחום נוסף וחשוב מאין כמוהו בעולם המתפתח של אוטומציה ובקרה תעשייתית, הוא התקשורת בין כל התהליכים ברצפת הייצור. תקשורת זו תזרז ותייעל עוד יותר את פעולות הבקרה, מכיוון שביכולתה לראות את המערכת בשלמותה, ולהתריע על כשלים ממספר מקומות. בתחום זה פותחו טכנולוגיות ומערכות שונות, דוגמת שרתי OPC מתקדמים, המאפשרים תקשורת בין כל השלבים של רצפת הייצור. כל פיתוח כזה מביא לשדרוג מערכות הבקרה במפעל, והתוצאה – חסכון גדול מאד במשאבים, והתייעלות מתמדת.

בשורה חדשה לעולם התעשייה

התייעלות המפעל מאפשרת לכם לפנות זמן ומשאבים לתחומים חדשים שהוא טרם עסק בו. בזכות הבטחון כי התהליכים במפעלכם מבוצעים על הצד הטוב ביותר, וכי תקלות יזוהו עוד לפני שהן יגרמו לנזקים, תוכלו להתפנות לפיתוח רעיונות חדשים והצעדת המפעל שלכם לאפשרויות נוספות. אוטומציה ובקרה תעשייתית היא תחום שמתפתח כל העת; התייעצו עם אנשי מקצוע – מתכנתים, יזמים ומפתחים, ועקבו אחר הטכנולוגיות המגיעות לארץ ולמקומות אחרים בעולם. כל עוד תהיו מעודכנים, תוכלו להבטיח לעצמכם הצלחה ועמידה בדרישות השוק המתחדשות.

ספקים בתחום אוטומציה מכשור ובקרה

זיק סנסורס בע"מ
זיק סנסורס ישראל, מספקת פתרונות עבור אוטומציה תעשייתית, לוגיסטית ותהליכית לכל מגוון התעשיות, דפוס, מזון, אלקטרוניקה, תנועה והינע, תחבורה ועוד.
ת.ד. 12445, צור יגאל 4486200
072-3355299
09-9711000
דלתה אלקון מוצרים מכנים בע"מ
דלתה אלקון היא היבואנית והמשווקת  הגדולה ביותר בארץ של מיסבים ומוצריים מכניים לתעשייה הכבדה והקלה, תעשיית הרכב, ההיי-טק, התעופה, לתעשיה הצבאית, הביטחונית, החקלאות ועוד...
יד חרוצים 19, א.ת. חדש דרום נתניה 4250414
072-3356379
1-599-500-557
אל חמה מכשירים
החברה מתמחה בשיווק המוצרים הבאים: בדיקות ובקרת איכות מיים ונוזלים, משאבות פריסטלטיות, מכשור למעבדות מדעי החיים,כימיה,ביוכימיה המים שפכים,מיקרוסקופיה,מיקרוביולוגיה,תקני איכות סביבה,
קיבוץ מבוא חמה 12934
072-3263784
04-6764521