רובוטיקה, אוטומציה וציוד היקפי

רובוטיקה, אוטומציה וציוד היקפי

 

ישנם תהליכי ייצור רבים בתעשיות השונות, ועל כן נושא מיקסום ייצור המוצרים התפתח מאד, זאת תוך חסכון בזמן ובמשאבים כלכלים.

באמצעות רובוטיקה, אוטומציה וציוד היקפי המוצעים בשוק הרחב, ניתן ליצור שיפורים בתהליכי הייצור של התעשיות השונות, ולייעלם באופן מתמשך. מכונות תעשייתיות כמו מכונות אריזה, מכונות כיפוף, מכונות מילוי, מכונות חיתוך, ייצור, מכבשים, מחרטות, עיבוד שבבי וכן הלאה – הן מכונות אשר יכולים להתפתח בהן רובוטים עם אפליקציות ייעודיות למטרות הספציפיות שאותן ממלאות המכונות. למשל, הרמת המוצר הייעודי, שיטוח, ריתוך וכיוצא באלה.

אך בתהליכי הייצור יכולות להתעורר בעיות שונות, אשר עם הרצון בהתקדמות פיתוח המוצר, המכונות המייצרות אותו נשארות מאחור, ועל כן יש צורך בתכנון ובהקמת פתרונות למכונות אלה.

פתרונות רובטיקה ואוטומציה להרכבה

כדי לבצע את פתרונות האוטומציה והטמעתם בתהליכי הייצור, יש להתחיל בראש ובראשונה בהרכבה. הכוונה היא לכך שיש צורך באלמנט הראשוני – המערכת, הרובוטיקה הייעודית שנמצאת במכונה התעשייתית. הרכבת המערכת נעשית כדי לייעל את התפוקה, להוריד את עלויות הייצור ולהעלות את איכות המוצר. בהרכבת המערכת באים לידי ביטוי הטמעת חידוש ושכלול האוטומציה והרובוטיקה שבמכונה, ההופכים את התהליכים ליעילים, מדויקים ואמינים יותר.

מתקנים ופתרונות לפסולת פלסטיק

פלסטיק הינו אחד ממרכיבי הזיהום הבולטים ביותר הידועים כיום, ועל כן מוקמים מתקנים רבים ועולים ניסיונות לפתרונות לפסולת הפלסטיק – אלה מחייבים שיפור, ייעול, ואף רובוטיקה, אוטומציה וציוד היקפי אשר יתחזקו אותם ללא הפסקה, במיוחד בהמשך פיתוח המכונות המשתמשות בפלסטיק לתעשיות השונות. לשם כך הוקמו חברות רבות המציעות פתרונות שונים, והוקמו גם מתקנים ייחודיים הפועלים באמצעות רובוטיקה, אוטומציה וציוד היקפי. למשל, הפתרון למכלי פלסטיק אשר בתוכם חומרים כימיקליים מסוכנים לשימוש חוזר של האריזות, והמתקן  האוטומטי לשטיפת אריזות, מאותם חומרים כימיקליים באופן מוחלט, המאפשר שימוש חוזר באותן אריזות וחסכון בחומרי גלם פלסטיים. תהליך אוטומציה דומה מפותח ביותר ויותר תחומים בתעשייה, והוא נעשה רלוונטי למפעלים מתרבים והולכים.

מתקנים ופתרונות למינון

האוטומציה מאפשרת מינון וחלוקה מדויקת יותר מאי פעם. כך מתקנים, ציוד ומכונות למינוני נוזלים, חומרים כימיים, חומרי גלם ועוד ועוד – משתכללים כל העת, ודורשים פתרונות יצירתיים למינונים ברמה גבוהה יותר. אם ניקח את ענף תעשיית החקלאות כדוגמה, טכנולוגית החקלאות באופן כללי הולכת ומתקדמת, ועל כן תעשיינים רבים מציעים גם התקדמות באוטומציה של משאבות המינון, כמו למשל משאבות הדישון שהיום בולטות בענף, המצריכות פתרונות ושיפורים באופן מתמיד.

ספקים בתחום אוטומציה מכשור ובקרה

מטרולוג'י אבטחת איכות בע"מ
מטרולוג'י אבטחת איכות בע"מ הינה מעבדה לכיול מכשירי מדידה המציעה את שירותיה ללקוחות פרטיים ועסקיים, המעוניינים בכיול כלי המדידה למטרות מקצועיות.
שחם 32, פתח תקווה
072-3712408
03-9232373
מטביוב מיקי שרותים טכניים בע"מ
חברת MMTS (מטביוב מיקי שירותים טכניים בע"מ) מקבוצת קונטאל טכנולוגיות פועלת שנים רבות בישראל במגוון רחב של פתרונות אוטומציה למפעלי תעשייה
ת.ד 188, כפר תבור 1524100
072-3356779
04-6767688
דלטא אי. אס
חברת דלטא אי.אס מתמחה בייעוץ ובשיווק של חלקי מכניקה ואלקטרוניקה, חלקים למכונות תעשייתיות וציוד רפואי. החברה מייצגת בבלעדיות את חברת TECNODIN הספרדית. דלטא אי. אס. משווקת בישראל את מוצרי חברת FIAMA האיטלקית, המתמחה ביצור מדי גובה מפלס, מדי גובה פנאומטיים, מדי מוליכות לנוזלית ואבקות, מדי גובה ממברנאליים, אנקודרים, צגים מגנטיים ומד מראה מצב.
ת.ד. 8148, פתח-תקוה 49181
072-3263737
0552277998