חן בקרת אקלים בע"מ

חן בקרת אקלים בע"מ מספקת מענה לבעיות אוורור ושאיבה של גזים רעילים, עשן פסולת ואבק. מייעצת, מתכננת, מייצרת ומרכיבה מגוון מערכות בתחום האיוורור

הנחשון 11, א.ת. סגולה פתח תקוה 49104 - מפה

פתח תקווה

אזור המרכז

אודות החברה

חן בקרת אקלים בע"מ מספקת מענה לבעיות אוורור ושאיבה של גזים רעילים, של עשן ,של פסולת ושל אבק. החברה הוקמה בשנת 1972 ומאז היא מייעצת, מתכננת, מייצרת ומרכיבה מגוון מערכות בתחום האיוורור והסינון, בהסתמך על ניסיון שצברה במשך השנים ובהתאם לדרישות הלקוח אנו בונים ומתאימים לתנאי השטח את המערך הנדרש: מפוחים, מערכות סינון, שואבי אבק תעשייתיים, סקרברים, ציקלונים, מולטי ציקלונים ועוד. החברה מחזיקה צוות מהנדסים מנוסה אשר פועל בתחום עשרות שנים, בין היתר מחזיקה החברה עובדים אשר עוברים הדרכות וקורסים בנוגע לעבודה מקצועית.

פרויקטים

מערכות יבשות לטיפול באבק  מסננים לסינון של 99.9% של אבק באויר היניקה. הפעולה מתבססת על סינון האבק על פני המסננים, קרטרידג' או שקים. האבק שנתפס על פני הפילטר יתנקה באופן אוטומטי ע"י אויר דחוס או מנוע רטט כאשר מדובר בפילטר שקים. אגירת האבק מתבצעת במיכלים תחתונים או בתוך חביות. נתינת מענה לספיקות של 500 - 225000 מק"ש. מבוסס על תקני EPA,TALUFT,ASHRE,NFPA סינון ואיסוף שבבים מתאים לתעשיות העץ, המתכת, הפלסטיק, מכוני תערובת ועוד. מתוכנן ונבנה בהתאם לדרישות הלקוח והתנאים בבית הלקוח. הפרדה של החומר מהאויר ואיסוף החומר גם למיחזור. מוצרים ניתנים בספיקות של 1000 - 262000 מק"ש. זרועות פירקיות זרועות יניקה תוצרת יורומט(הולנד) חן בקרת אקלים יבואנית של זרועות פירקיות של חברת יורומט מרכיבה ומשווק אותן בארץ. הזרועות הפירקיות מגיעות באורכים שונים : 2 מטר , 3 מטר, 4 מטר. בנוסף חברתינו מייבאת מתקני ניידים של זרועות פירקיות אשר מיועדים לשימושים שונים. סקרברים לגזים חן בקרת אקלים מיישמת הפרדת חלקיקים תת מיקרונים, גזים בריכוזים נמוכים, וחלקיקים דביקים אשר מומסים בתמיסת הסקרבר (משטף). עד ליעילות הפרדה של כ - 99.9%. מסעדות בתי אוכל חן בקרת אקלים עובדת מול מסעדות ובתי אוכל רבים, ומייצרת עבורם מערכות איכותיות להפיכת התנאים במטבח לאפשריים. החברה מייצרת ומשווקת מערכות נידוף למטבחים ולמפעלים, לשם יניקה ושאיבה של חום, של אדים, של ריחות, של עשן ושל גזים. המערכות מגיעות במידות שונות, בהתאם לסוגי החומרים ולצורכי הלקוח. תאי צביעה תיכנון ויצור תאי צבע רטובים, יבשים ותאי ייבוש. מפוחים צנטרפוגליים מפוחים לטיפול באויר בכל הגדלים : מפוח כפות לפנים, מפוח כפות לאחור, 2 כניסות, הנעה ישירה, הנעה ברצועות. עשויים מחומרים שונים כגון: אלומיניום מוגן ניצוצות, נירוסטה (פלב"מ), ברזל מגולבן, PVC ועוד. מפוחים רדיאליים מפוחים לתעשיות השונות ולחומרים השונים לספיקת אויר של 500 - 225000 מק"ש ובלחץ של מפוחים לפינוי עשן מרכיבה ומייצרת מפוחים לפינוי עשן מפוחים ל - 250 מעלות צלסיוס למשך שעתיים ול - 400 עלות צלסיוס למשך שעתיים. לספיקות של 1250 - 146000 מק"ש. סקרברים לאבק חן בקרת אקלים מתמחה בתכנון, בייצור ובהתקנה של יחידות לשאיבה ולסינון של אבק (סקרברים), על ידי שטיפה במעגל סגור - לפי דרישות המשרד לאיכות הסביבה.

פתרונות סינון אוויר לתעשייה ולעסקים

מערכות יבשות לטיפול באבק, סינון ואיסוף שבבים, מערך שאיבה וסינון לנגריות, מסעדות, בתי אוכל,זרועות פירקיות ליניקה ושאיבת אבק,סקרברים לגזים, סינון אבסולוטי ,פסולת נייר, תאי צביעה, מפוחים צנטרפוגליים, מפוחים רדיאליים, מפוחים לפינוי עשן, סקרברים לאבק,  מערכות יבשות לסינון עשן, חלקי חילוף למערכות סינון. מערכות האוורור והשאיבה של החברה עומדות בדרישות מחמירות על מנת לאפשר את תכנונן ואת בנייתן בשלמות - כולל כל האישורים הדרושים: תקני המשרד לאיכות הסביבה, תקני מכבי אש, תקני משרד הבריאות ותקן הג"א. חן בקרת אקלים היא נציגתן של 3 חברות המספקות מוצרי אוורור, סינון וטיהור של אוויר: Punker (גרמניה) Euromate (הולנד) Novovent (ספרד) עם לקוחות החברה נמנים מפעלי תעשייה כבדה, בתי אוכל ומסעדות, משרדים, שדה התעופה, צה"ל,מתקנים ביטחוניים, מפעלי מזון ועוד.

שרותים ומוצרים

חברתנו מספקת שירות בתחומים הבאים :
  • יניקה והפרדה של שבבים באמצעות ציקלונים, מולטי ציקלונים.
  • יניקה והפרדה של אבק באמצעות ציקלונים, מולטי ציקלונים, סקרברים,פילטר שקים, פילטר קרטרידג' PULSE JET FILTER ועוד
  • סקרברים - לניטרול גזים חומצות ואדים מסוכנים.
  • סקרברים - לכידה ופירוק חלקיקי אבק.
  • מפוחים לפינוי עשן250ºC / 400ºC
  • סינון ריחות וגזים .
  • איוורור ו/או צינון מבנים
  • צוות התקנה מהיר ומקצועי בעל תעודות עבודה בגובה והתמחות בקורסים מקצועיים נוספים.
  • צוות שירות מקצועי לטיפול וחידוש מערכות.

קטגוריות משויכות

מפה ומיקום

הנחשון 11, א.ת. סגולה פתח תקוה 49104

גלריית וידאו

ספק זה לא מסר סרטון אודות שירותיו

לקבלת הצעת מחיר



צרף קבצים נוספים

נוצל עד כה: 0 מגה