יהודה ב. מערכות בע"מ

יהודה ב. מערכות כיבוי, גילוי אש וספרינקלרים היא חברה משפחתית שמתמחה בכל מה שנוגע לתחום של מערכות כיבוי וגילוי אש וספרינקלרים, והיא עוסקת בו כבר למעלה מעשור.

אלוף דן לנר 6, תל אביב - מפה

תל אביב

אזור המרכז

אודות החברה

יהודה ב. מערכות כיבוי, גילוי אש וספרינקלרים היא חברה משפחתית שמתמחה בכל מה שנוגע לתחום של מערכות כיבוי וגילוי אש וספרינקלרים, והיא עוסקת בו כבר למעלה מעשור. ב - יהודה ב. מערכות כיבוי, גילוי אש וספרינקלרים אנו מספקים לכם מענה מושלם ואיכותי לכל צורך שהוא. לשם כך הקמנו 3 מחלקות, שכל אחת אמונה על תחום מסוים: מחלקת ספרינקלרים, מחלקת מערכות גילוי אש ומחלקת כיבוי אש. אנו מאמינים כי חלוקה זו מאפשרת להעניק לכם שירות ממוקד מצד אחד ומצד שני מכלול המחלקות מאפשר לנו לתת לכם שירות איכותי, מקצועי, יסודי ושלם. 

מערכות כיבוי אש

התקנת מערכות כיבוי אש

התקנת מערכות כיבוי אש בשנים האחרונות הפכה לסטנדרט במבנים ציבוריים והינה תנאי הכרחי במבני ציבור, לשם קבלת רישיון הפעלה או רישיון עסק, כאשר מדובר על עסקים. אופן התקנת מערכות כיבוי אש תלוי בגודל המבנה, כאשר ישנם מקומות שניתן להסתפק במטפי כיבוי וישנם מקומות בהם נדרש מערכות אוטומטיות עם מתזים. התקנת המערכת, צריכה להיעשות בידי מי שהורשה בכך ועבר את כל ההסמכה הנדרשת. קיים מגוון גדול של פתרונות לכיבוי וגילוי אש, ידניים ואוטומטיים, בהתאם לצרכים ולתקנים השונים.

מערכת לגילוי עשן

מערכות לגילוי עשן יכולות לזהות אש, כשהיא עוד רק בתחילתה, ולכך יש משמעות גדולה, בכל הקשור לקבלת ההתרעה במהירות ובזמן תגובה גדול יותר, עבור השוהים במתחם. עד להגעת כוחות הכיבוי מערכות כיבוי אש צריכות, לשלוט באש באופן אוטומטי. כאשר מדובר על מערכת מתזים היא מתבססת על הצנרת של הבניין ויש להניח עבורה את התשתיות, במהלך התקנת מערכות כיבוי אש במבנה. חשובה במיוחד השמירה על התחזוקה השוטפת של הציוד, באמצעות בדיקת תקינות של הציוד באופן תקופתי.

מערכות כיבוי אש במים

מערכות כיבוי אש במים מחוברות לצנרת הכיבוי ומפועלות באופן אוטומטי, לשם כיבוי שריפות במבנה. המערכות נועדו נגד שריפות הנובעות כתוצאה מתקלת חשמל או אירוע לא מתכנן אחר. מערכות כיבוי אש במים משתמשות בספרינקלרים המזהים משלב מוקדם פריצת שריפה ומופעלים במהירות, לשם התזת מים על מוקד הדלקה. המים בתוך מערכות כיבוי אש במים נמצאים כל העת בצנרת וכאשר הטמפרטורה עולה כתוצאה מהשרפה, הרכיב התרמי המותקן בקצה המתז, נפרד ממנו עקב החום והמים פורצים החוצה.

מערכות כיבוי וגילוי אש

קיום מערכות כיבוי וגילוי אש במקומות רבים מתריעות מראש לבעלי העסק שמתרחש תהליך של שריפה ראשוני ומצליחות להציל חיים. תוכלו למצוא את המערכות הללו במגוון מקומות כשהמטרה שלהן, היא למנוע סכנת אש בקרב בני אדם ובעלי חיים כשהם נוכחים בסביבה תעשייתית, עסקית ואורבנית.

בשוק קיימות מספר מערכות כיבוי אש: מערכות אוטומטיות מכל הסוגים, ניהול עשן ומערכות פינוי קוליות וכיבוי אש בגז בסוגים שונים כמו: מים, קצף, אבקה וערפל מימי. חלקן שייכות ליבוא בלעדי של חברות מסוימות שניתנות לתחזוקה אך ורק על ידי היבואן. חשוב לדעת: בחירה במערכת זו, תגרום לכך שרק היבואן יוכל לתחזק אותה ומחירי התחזוקה עלולים להיות גבוהים מהרגיל.

משאבות כיבוי אש

כאשר מדברים על מערכות הגנה מאש לרוב מתייחסים למערכות של ספרינקלרים המותקנות בתקרות של מבנים שונים, כאשר בחלק מהמקומות מתקינים משאבות כיבוי אש שהן לעיתים חלק מהותי ממערכת ההגנה מאש לאותו מתחם אשר בלעדיהן המערכת לא תעבוד כראוי.

תכנון מתזים

כאשר בונים מבנה חדש בעיקר אם מדובר על מבנה המיועד לאכלוס משרדים, מרכז מסחרי או בניין מגורים מעל ל- 8 קומות אחד מהנושאים אותם לוקחים בחשבון זה הנושא של מערכות כיבוי אש. למעשה התקנה של מתזים לכיבוי אש או בשפה העממית והמוכרת יותר ספרינקלרים היא חובה מבחינת החוק ולאחר ההתקנה שלה יש צורך לקבל אישור כך שיש חשיבות לתכנון המערכת ולא סתם להתקין אותה בלי תוכנית או חשיבה מוקדמת.

מערכות מתזים לכיבוי אש

מערכות מתזים לכיבוי אש באמצעות מים היא הנפוצה ביותר בשימוש עבור כיבוי שרפות במבנים עירוניים. המערכת דורשת לחץ מים מתמשך בעוצמה חזקה בכל רחבי המבנה לשם פעולה תקינה בשעת חירום. חשוב להיעזר במתקין מקצועי ואמין על מנת להבטיל מערכות מתזים לכיבוי אש שפועלות היטב. התקנה לא מקצועית יכולה להביא להצפה מיותרת והפעלה שלא בשעת חירום. המערכת צריכה להיות מתוכננת כראוי מראש והצנרת המותקנת צריכה להתאים במדויק לתוכנית. ליקוים במתזים עצמם או באופן התקנתם יכול לגרום לחוסר כיסוי באזורים שונים ולחוסר תקינות של המערכת כולה.

ציוד כיבוי אש ידני

זקוקים לציוד כיבוי אש ידני? הגעתם למקום הנכון! חברת יהודה ב. מערכות מספקת לכם את הציוד המקצועי ביותר לכיבוי אש הנדרש על פי תקנות רשויות הכבאות בישראל. אנחנו מייצרים ומשווקים את כל סוגי הציוד ההכרחי לעבודה שלכם כגון מטפי אבקה, מטפי CO2, מטפי גז הלוטרון, גלגלונים בכל אורך הנדרש לכם וברזי כיבוי תקניים.

 

ספקים דומים

א.ארנפלד הנדסה
חברת א.ארנפלד הנדסה עוסקת בבדיקות של בודק מוסמך למתקני הרמה ולאביזרי הרמה
חב"ד 37 א קריית שמואל חיפה
072-3356484
054-6090462
סגול טכנולוגיות מתקדמות בע"מ
סגול טכנולוגיות מתקדמות בע"מ מספקת פתרונות מגוונים בטיפול באיכות אוויר והקטנת עלויות האנרגיה, על-ידי טיפול בניקיון סוללות המיזוג.
העצמאות 1, ת.ד. 3119 אבן יהודה 4050000
072-3263701
050-7446383
ידע פיקוד ובקרה בע"מ
ידע פיקוד ובקרה בע"מ הינה מחברות הבקרה והאוטומציה הוותיקות והמובילות בישראל.
שלמה בן יוסף 28, קרית אתא 28227
072-3356970
04-8728822

קטגוריות משויכות

מפה ומיקום

אלוף דן לנר 6, תל אביב

לקבלת הצעת מחיר



צרף קבצים נוספים

נוצל עד כה: 0 מגה