חיה בר – שילוח בינלאומי

חיה בר שילוח בינלאומי פועלים בזירה הבינלאומית בתחומי השילוח השונים, העברת מכולות, עמילות מכס, העברת בתים, תכולת דירות, רכבים

ת.ד. 83 קיסריה 30889 - מפה

07-65102161

כתובת אתר לא ידועה

קיסריה

אזור הצפון

אודות החברה

חיה בר, בין חברות השילוח הוותיקות בעולם השילוח והסחר הבינלאומי פותחת בפניכם את דלתותיה, כך שתמיד תרגישו בטוחים ובידיים טובות. בחברת חיה בר שילוח בינלאומי פועלים בזירה הבינלאומית בתחומי השילוח השונים, דואגים להעברת מכולות, עמילות מכס, העברת בתים, תכולת דירות, רכבים והכול בהתאם לתקינה ולקרנה הבינלאומי לחוקי השילוח במדינות השונות. לחברה ניסיון של למעלה משלושה עשורים, מה שהופך אותה לאחת החברות הוותיקות והמנוסות בענף השילוח הבינלאומי. ניסיון וידע בתחום השילוח הבינלאומי וההבנה שברגישות והדרישה לטיפול רגיש, בחברה שואפים לתת לכם תחושה של בטחון ושקט נפשי מכל הבחינות: השילוח, אריזת הפריטים, דאגה לקבלתם בנמלים השונים וכן התאמה ושקיפות מחירים.

אחריות ושקיפות מההמראה ועד לנחיתה

חשוב לנו שתהיו סמוכים ובטוחים שכל הפרטים אותם אתם מבקשים להעביר בין אם מדובר במדינה הנמצאת בשכנות אליכם לבין אם מדובר במדינה רחוקה אתם בידיים טובות. בכל עת אתם תהיו מעודכנים במצבו של המשלוח, היכן הוא נמצא בכל עת ומי קיבל אותו עד שהוא יגיע לייעדו. אנו אף אורזים לבקשת הלקוח. באפשרותכם לשדרג את השירות ולקבל מאיתנו שירותי אריזה ואחסנה לבקשתכם האישית. כלל הפריטים שלכם יהיו תחת אחריותנו המלאה עד שיתקבלו בעל ידיכם או ע"י אנשי הקשר האמונים על המשלוח.

קשרים ויחסים בינלאומיים

אחד היתרונות הבולטים ביותר אצלנו בחברת חיה בר שילוח בינלאומי הוא הקשרים הענפים שלנו בעולם, אנשי קשר במדינות מפתח שונות ומדינות הנמצאות בקשרי עסקיים עם מדינת ישראל. האנשים שלנו מעורים בעל מה שקורה היום בזירת הסחר הבינלאומית עם מדינות המערב, בכל הקשור לעסקים, שפה מקצועית, קשרים עם בעלי השפעה והון ועוד.

אנחנו בחיה בר מאמינים, כי שילוח אמין הוא כזה המתחיל עם מענה אחראי על שאלותיכם, התאמה ושאיפה ליצור הבנה בין הלקוח לנותן השירות כך שיהיה תיאום ציפיות מלא ושביעות רצון לאורך כל הדר. האמינות, הניסיון והקשרים שלנו הופכים אותנו לחברת השילוח מספר אחת במזרח התיכון ומחוצה לו.

שילוח בינלאומי

חברת חיה בר – סחר ושילוח בינלאומי, בניהולה של חיה בר משלחת בינלאומית (קוד משלח 435), עוסקת בתחום היבוא, היצוא, השילוח הבינלאומי ועמילות המכס מאז שנת 1977

חברת חיה בר – סחר ושילוח בינלאומי – One Stop Shop
מספקת ליבואנים, ליצואנים ולאנשים הפרטיים, יחס אישי ומקצועי ביותר בכל הקשור לשילוח הבינלאומי, עמילות מכס גם שירות לאיתור ספקים בכל תחום ברחבי העולם.

בטרם יצא המשלוח באוויר או בים ממדינת המקור לכל מדינת יעד בעולם, יוענק ללקוח באופן מקצועי ואמין ביותר כל המידע הדרוש לו אשר יסייע לו בקבלת ההחלטה לגבי אמצעי התובלה הרצוי והמומלץ ביותר עבורו. יופעלו שירותי סיווג והערכת טובין ביבוא וביצוא, שירותי אריזה ואחסנה עפ"י דרישה, ביטוח למטענים עפ"י דרישה.

בחברת חיה בר – סחר ושילוח בינלאומי ערוכים, מוכנים ודואגים להעברת כל משלוח ליעדו באשר הוא באופן אישי, מסור, יעיל ומקצועי תוך הקפדה על מחירים אטרקטיביים.

עמילות מכס

אחסון ואריזה של חפצים

חברת חיה בר שילוח בינלאומי, עוסקת אף באחסון ואריזה של סחורות, חפצים ואף נותנת ביטוח המבטיח החזר מלא, אם חלילה הסחורה תינזק בזמן ההעברה. חברה של עמילות מכס מחויבת בידע על סיווג הסחורות השונות, זה בעצם מה שקובע את גובה התשלום שצריך לשלם במכס. חברות לעמילות מכס כמו חברת חיה בר שילוח בינלאומי עוסקת בשילוח בינלאומי במשך הרבה שנים ויש לה את הניסיון בתהליכים השונים ובבעיות שעלולות לצוץ ואת הדרכים להתמודד עמן, לכן כאשר תצטרכו חברה אמינה של עמילות מכס אתם כבר תדעו לאן לפנות.

שירותי ייבוא וייצוא

תהליך מסודר, יעיל ומהיר – הפתרון המושלם

ב-"חיה בר - סחר ושילוח בינלאומי" אנו מכירים את המורכבות של המשרדים הממשלתיים, ובזכות הנסיון הנרחב והכרה מעמיקה עם תהליכי הייבוא, נוכל להקל עליך באופן משמעותי ואף לחסוך לך כסף וזמן על ידי:

  •          תהליך מסודר ומזורז ליעילות מקסימלית
  •          בדיקה והכנה להתאמה לתקנים השונים
  •          תפעול ישיר מול הגורמים הרלוונטיים וגורמים מגשרים
  •          קישור בין משרדים שונים וניהול מערך הנפקת אישורים
  •          התמודדות ישירה מול הפקידות והבוחנים
  •          עזרה בהכנה לקראת התהליך, התאמת המוצרים, השגת ניירת ומסמכים ועוד

 

 

ספקים דומים

אוגדן עמנואל בע"מ
אוגדן עמנואל מספקת פתרונות הנדסיים מקיפים עבור תעשיות הפלסטיק, אריזה, כימיקלים, דפוס, כבלים ותעשיות המזון. אוגדן עמנואל הוא הספק המוביל בישראל למערכות מיכון תעשייתי.
הסדנא 4, פתח תקווה 49130
072-3263744
03-5608233
מיזוגים ורכישות - איתור מפעלים, חברות ועסקים למכירה/רכישה/מיזוג
חברת iGlazer עוסקת גם באיתור מפעלים, חברות ועסקים למכירה/רכישה/מיזוג/ שיתוף פעולה אחר וזאת בעקבות היכרות רבת השנים (30 שנים)והאמון שנרכש עם אותם אלפי עסקים בענפים השונים בתעשייה.
ת.ד. 1030 ,רעננה 4311001
072-3712463
054-4550557
א.ט. הנדסה מיזמים, בטיחות, אקולוגיה
א.ט. הנדסה מספקת שרותי הנדסה וניהול פרויקטים משלב הגדרת הפרויקט, לוחות זמנים, אומדן תקציבי, ניהול תקציב הפרויקט ותיאום תכנון רב דיסציפלינרי
חיים חביב 3, באר שבע 84657
072-3263960
08-6443271

קטגוריות משויכות

מפה ומיקום

ת.ד. 83 קיסריה 30889

לקבלת הצעת מחיר



צרף קבצים נוספים

נוצל עד כה: 0 מגה