שמשון מכניקה עדינה בע"מ

שמשון מכניקה עדינה בע"מ עוסקת בכרסום, חריטה, TURN KEY ,E.D.M, רכיבים רפואיים, אלקטרו-אופטיקה, ייצור מתאמים, כוונות נשק, מכניקה עדינה ועוד

ת.ד. 9119, א.ת. קרית ביאליק 27000 - מפה

04-8777014

קרית ביאליק

אזור חיפה והקריות

אודות החברה

שמשון מכניקה עדינה בע״מ כחברה מובילה בעיבוד שבבי בדיוק גבוה, "שמשון" מתמקדת בייצור מוצרים מתקדמים של תעשיות הביטחון, התעופה, מערכות רפואיות, אלקטרו - אופטיות, שתלים אורתופדיים ודנטליים. מרכזי CNC, בעלי 5 צירים, 7 צירים ויותר, העומדים לרשותנו מהחדישים בעולם מתוצרת שוויץ וגרמניה. שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של עיבוד שבבי מאפשר לנו להגיע לדיוקים הגבוהים ביותר בכל המשימות המורכבות ובכל החומרים המוכרים בעולם, ויכולת לייצר באותה רמת האיכות והדיוק גם פריט 1 , גם 1000. מתחילת דרכה ב- 1989, חברתנו העומדת בפסגה טכנולוגית ומקצועית גם בזכות צוות העובדים המונה היום כ- 30 בעלי מקצוע רבי ותק וידע בתחום עיבוד שבבי, אשר עברו התמחויות בשוויץ ובגרמניה. כדי להבטיח את רמת האיכות הנדרשת ע"י לקוחותינו, כל תהליכי החברה עומדים בסטנדרטים גבוהים של תקן תעופתי AS9100C , ISO9001-2008 ותקן רפואי ISO13485.

CNC

כרסום וחריטה ב-5 צירים, 7 צירים ויותר עיבוד שבבי הוא תהליך ייצור תעשייתי בו מגוש של חומר גלם גדול דיו להכיל את המוצר הסופי כולו ובעזרת מכונות לעיבוד שבבי כגון מחרטות, וכרסומות , מוסר עודף החומר ברמות דיוק המגיעות עד אלפית המילימטר. חריטה פעולת המחרטה, הנקראת "חריטה" (Turning) היא הורדת חומר בעזרת סכין חריטה, על ידי עיבוד סיבובי מסביב לחומר הגלם. הפעלת המחרטה יכולה להיות ידנית או ממוחשבת - CNC. כרסום כרסומות פשוטות מאפשרות תנועה בשלושה צירים (X,Y,Z). אך קיימות כרסומות בעלות צירי סיבוב אחד, שניים או יותר נוספים.

אלקטרו ארוזיה

עיבוד חומרים באלקטרו ארוזיה זה הוא תהליך אשר עיקרון הפעולה בו פריקה חשמלית שיוצרת ניצוץ בין העובד לאלקטרודה. לכן תהליך אלקטרו ארוזיה ניתן לבצע אך ורק בחומרים מוליכי חשמל – כל המתכות וגרפתים ללא תלות בקשיות שלהם.

השחזה

השחזה – תהליך של עיבוד על ידי שימוש בכלים בנויים או מצופים בחומרים אברסיביים. צורתם של גרגרים ואת המיקום שונה שלהם על פני שטח הכלי, משפיעים על החומר המעובד גם שונה: ישנם גרגרים שחותכים את החומר המעובד על ידי קצוות חדים, בדומה לפעולה של כלי חיתוך וישנם גרגירים שמגרדים או שורטים את החומר המעובד. השחזה שימושית לעיבוד חיצוני של שטחים גליליים, צורתיים ושטוחים. כמו כן השחזה שימושית לעיבוד פנימי של קדחים ועיבוד חומרים מאוד קשים ומחוסמים.

לייזר

טכנולוגית עיבוד בלייזר משמשת טווח רחב של תעשיות כגון התעשייה הצבאית, הרכב, הרפואה, רכיבים מכניים , אלקטרוניים, אופטיים ועוד. קיימות אפליקציות רבות של עיבוד חומרים ע"י קרן לייזר עבור מגוון תעשיות. כגון: סימון בלייזר, חיתוך בלייזר, ריתוך בלייזר, הסרת ציפויים בלייזר, קישוט וכו'. היתרון הגדול בשימוש בלייזר הוא בכך שהעיבוד מתבצע ללא מגע מכני. פרט לאנרגיה המוקרנת על החומר אין חיכוך מכני ולכן יש שחיקה פחותה של כלי חיתוך. היעדר החיכוך מאפשר תנועות "חופשיות" יותר, מאפשר גאומטריה חופשית ויתר של פריט המעובד. קרן לייזר היא בדרך כלל צרה יותר מכלים מכניים ומאפשרת ישומים מיקרוסקופיים. חיתוך בלייזר בטכנולוגיה הזאת משתמשים בלייזר לחיתוך חומרים שונים. התהליך מתבצע על ידי מיקוד קרן לייזר בעלת הספק גבוה, באמצעות מחשב, אל פני החומר המיועד לחיתוך. החומר סופג את האנרגיה של הלייזר ובהינתן עוצמה מספקת מגיב בהתכה, אידוי או פיזור. הלייזר פועל לפי מרחק מיקוד, כלומר המרחק בין העדשה לבין החומר. לכן החיתוך בלייזר יעיל במיוחד בחיתוך לוחות שטוחים (מרחק קבוע מהעדשה). ריתוך בלייזר שימוש בקרן לייזר לצורך ריתוך הינו הפיתרון המושלם כאשר נדרש תפר עדין ומדויק במיוחד או כאשר אסור לחמם יתר על המידה את החומר המרותך. סימון בלייזר הסימון בלייזר הינו תהליך ייחודי בו נעשה עיבוד בפני השטח של החומר בלבד. על ידי כיוון של עוצמה אפשר ליצור סימון במגוון רחב של חומרים ובצורות שונות כגון: מיספור פריטים, לוגו של חברה, סקלות (גם הקפיים) וכו...    

ספקים דומים

שש סיגמא בע"מ
חברת שש סיגמא בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויצור לסגסוגות מתכת מיוחדות ופלסטיקים שונים. מהות החברה הינו מתן מענה ותמיכה טכנית החל משלב אפיון צרכי הלקוח, דרך שלב התכנון הבסיסי, ייצור אבי טיפוס ועד שלבי הייצור וההרכבה הסופיים ללקוח.
מעלה הראשונים 6, זיכרון יעקב
072-3357004
052-5452745
פלדום פינגולד מתכות
קבוצת פלדום פינגולד מתכות מתמחה ביבוא, שיווק ומכירה של מגוון מתכות, לרבות, פלדות פחמניות, פלדות מסוגסגות, פלדות כלים, פלדות נגד שחיקה, מתכות אל-ברזיליות, פלדות אל-חלד ועוד
ת.ד 224, יהוד 56100
072-3356482
03-5368111
רותל הנדסת מוצר בע"מ
רותל הנדסת מוצר בע"מ עוסקת בעיצוב, תכנון, פיתוח וייצור חלקים בסין כבר למעלה מ 18 שנה, עד למוצר מוגמר.
היצירה 10, א.ת. רעננה 4366356
072-3357137
054-3374893

קטגוריות משויכות

מפה ומיקום

ת.ד. 9119, א.ת. קרית ביאליק 27000

לקבלת הצעת מחיר



צרף קבצים נוספים

נוצל עד כה: 0 מגה