משאבות חום במפעלי תעשייה

רותמים את הסביבה וחוסכים בעלויות משמעותיות במפעלים

שאבות חום במפעלי תעשייה

אם אתם אחראים על ניטור עלויות המיזוג במפעל, אתם בוודאי מודעים למחירים הגבוהים שהוא מביא עימו. הצורך בשמירה על טמפרטורה גבוהה היא הכרחית להמשך תקין של פעילות המפעל, ויש להקפיד על תהליכים מדויקים בתחום זה. לכן, כל מפעל שדרוש לו חימום מהיר לצורך הפעילות השוטפת, צריך להתעניין בקניית משאבות חום, שיפתרו עבורו את הבעיה. הדבר נעשה ביעילות ובתחכום רב, ותתפלאו לגלול עד מה הוא פשוט. אך מעבר לכל זה, מדובר בהתקנה פשוטה שאינה כרוכה בהוצאות גדולות מדי למפעל.

משאבות חום – חיסכון אדיר בצריכת החשמל של המפעל

כאמור, חום הוא עסק יקר מאוד. זאת משום שפעולת החימום דורשת אנרגיה רבה וזה, כידוע, לא באה בזול. משאבות חום פועלות בדיוק כמו מזגן מקרר, רק בהילוך אחורי. המשאבה משתמשת בחום שקיים באוויר, והיא משתמשת בו גם לצורכי מיזוג אוויר, וגם כדי לחמם מים, בריכות ועוד ועוד. בניגוד לתנורים למשל, משאבות כאלו לא יוצרות חום בעצמן, אלא הן משתמשות בחום שכבר קיים בסביבה. הפטנט הזה הוא שהופך אותן ליעילות וחסכוניות ביותר בחשמל, לצד העובדה שמדובר בפעולה ידידותית לסביבה. למעשה, מדובר בחיסכון כפול בחשמל: על כל יחידת חשמל אחת שהמערכת צורכת לשם פעולתה, היא מפיקה 4 יחידות אנרגיה נוספות לחימום.

מוצר אמין, בטיחותי וירוק לעומת המתחרים

חישוב מהיר יציג לכם חיסכון כולל של עד 75% בצריכת החשמל בכל הנוגע לחימום. קחו את חשבון החשמל האחרון שלכם, והשאירו מהם רבע – זה יכול להיות המחיר הסופי שתשלמו עבור אותו חודש בשנה הקרובה. בנוסף, תוכלו להתגאות בכך שאתם מפעל בעל מודעות סביבתית, העושה מאמצים לשמירה על הסביבה. עוד כדאי לשעת, כי משאבות חום פולטות עד 90% פחות חומרים מזהמים לסביבה. זהו גם מוצר בטיחותי הרבה יותר מאשר שימוש בדלק או בסולר, מפני שאין כל שימוש בחומרים דליקים העשויים לדלוף. המשאבות אמינות יותר, מכיוון שלא נוצרות סתימות או תקלות שנוצרות כתוצאה מעבודה עם מערות המבוססות על דלק.

פתרון מושלם

משאבות חום הן אידאליות למפעלים, מכיוון שנדרשת השקעה ראשונית קטנה יחסית כדי להתקין אותן, ולאחר מכן החסכון הוא מיידי. מובן שגם עסקים וחברות גדולות עשויים להרוויח מהתקנת המערכת, אך מפעלי תעשייה גדולים יכולים לראות חיסכון כולל, שיצטבר למאות אלפי שקלים בכל חודש שנה.

ספקים בתחום אנרגיה מתחדשת ובנייה ירוקה

מיזוגים ורכישות - איתור מפעלים, חברות ועסקים למכירה/רכישה/מיזוג
חברת iGlazer עוסקת גם באיתור מפעלים, חברות ועסקים למכירה/רכישה/מיזוג/ שיתוף פעולה אחר וזאת בעקבות היכרות רבת השנים (30 שנים)והאמון שנרכש עם אותם אלפי עסקים בענפים השונים בתעשייה.
ת.ד. 1030 ,רעננה 4311001
072-3712463
054-4550557
דרך ארץ הנדסה בע"מ
אנו בחברת דרך ארץ הנדסה נותנים ליווי מלא החל משלב התכנון הראשוני דרך תכנון מפורט, קבלת היתר בניה, קבלת טופס 4 ועד שלב המסירה בבנייה רוויה ופרטית
הרוקמים 26, מרכז עזריאלי חולון
072-3355000
054-5695559
א.א. מהנדסים - הנדסה סביבתית וחקלאית
א.א.מהנדסים מספקת שרותי יעוץ, תכנון, פיקוח הנדסי וקידום פרויקטים בתחומי הנדסה סביבתית וחקלאית.
ת.ד. 1360, קרית טבעון 36000
072-3263911
04-9930049