יחידות קירור ושמירת טמפרטורה ולחות לחדרי יין

יחידות קירור ושמירה על הנכסים הנוזליים שלכם

יחידות קירור ושמירת טמפרטורה ולחות לחדרי יין

חדר היינות של כל מסעדה ובית מלון הוא בדרך כלל גולת הכותרת של המקום. הסוד, כפי שכל יינן יוכל לספר, הוא שמירה על היינות בתנאים מושלמים, כך שהם ישמרו את טיבם ואת טעמם לאורך זמן. חדרי יינות גדולים בתעשייה יכולים להכיל בקבוקי יין רבים בעלות כוללת של מאות אלפי שקלים, וקל מאוד להבין מדוע נחוץ והגיוני להשקיע בקניית יחידות קירור ושמירת טמפרטורה ולחות לחדרי יין. יחידות אלו משאירות אתכם בראש שקט, מפני שרכישת יחידת קירור איכותית ואמינה, מאפשרת לצייד את מרתף היינות בבקבוקים היוקרתיים ביותר, ולא לחשוש לרגע שמא הם יתקלקלו או יפגמו.

חשיבות יחידות הקירור המקצועיות

שמירת טמפרטורה היא לרוב לא סיפור מורכב מאוד. רוב המזגנים התעשייתיים מסוגלים לשמור על טמפרטורה קבועה, במיוחד בחדרים סגורים ולא מאווררים. אך הטמפרטורה הנמוכה שנדרשת לחדרי יינות מהווה אתגר גם למזגנים תעשייתיים. בנוסף על כך, מזגנים כאלו בדרך כלל צורכים הרבה מאוד חשמל ויוצרים עלויות מצטברות גבוהות מאוד. יחידות קירור ושמירת טמפרטורה מקצועיות, המותאמות באופן מיוחד לכל חדר על פי הנפח שלו ומאפייניו השונים, זאת כדי לאפשר קירור בדיוק ברמה הנכונה ומבלי להשתמש במנוע חזק מדי או חלש מדי. כך, ניתן להשתמש בדיוק במידת האנרגיה הנכונה. למעשה, בעזרת יחידות קירור ושמירת טמפרטורה ולחות לחדרי יין, אפשר לשמור על בקבוקי היין לאורך שנים.

שימוש במערכת בקרה נפרדת

המערכות, כאמור, שומרות על טמפרטורה ולחות. האוויר בחדרי יין צרך להכיל בין 55% לבין 70% לחות בכל זמן, ושינויים תכופים ברמת הלחות יגרמו ליין להחמיץ ולהתחמצן במהירות, ולא תהיה ברירה אלא לזרוק אותו. כדאי לדעת, שבקניית יחידות קירור ושמירת טמפרטורה ולחות לחדרי יין ברמה מקצועית, תקבלו גם מערכת בקרה נפרדת, שתאפשר לכם לעקוב אחרי הטמפרטורה ואחוזי הלחות בחדר מרחוק. תוכלו להתקין את המסך הקטן בכניסה לחדר היין למשל, ולוודא שהוא נשמר במצב אופטימלי. המערכת הזו חשובה במיוחד אם אנשי צוות רבים עוברים בחדר במהלך היום, ופותחים וסוגרים את דלת הכניסה פעמים רבות.

יתרונות שילוב מערכת שליטה מרחוק

מלבד מערכת הבקרה, מערכות מסוימות יספקו לכם גם מערכת שליטה מרחוק, שתאפשר לכם לשלוט בזמן אמת באחוזי הלחות והטמפרטורה. כך תוכלו לקרר את החדר במהירות אם כניסת מבקרים רגעית העלתה את הטמפרטורה בחדר, או שינתה את ריכוז הלחות באוויר.

ספקים בתחום מיזוג אוויר קירור חימום ואיוורור

אורן ציוד חימום בע"מ
פתרונות להסקה, חימום מים, מיזוג אויר וחסכון באנרגיה.
אהליאב 14, רוממה ירושלים 9446792
072-3264332
02-5006100
שיר טכנוטרייד בע"מ
שיר טכנוטרייד בע"מ מספקת פתרונות טכניים במגוון רחב של תחומים בענפי התעשייה, ציוד לעבודות עפר, מפעלי תעשייה, מחצבות ומכונות קידוח לענף התשתיות.
החופר 34, ת.ד. 1905 א.ת. חולון 5811801
072-3264313
03-5501440
אמפרוקו בע"מ
ציוד ניטור סביבתי, היגיינה בטיחותית סביבתית, מכשור ניטור תהליכים לתעשייה, מעבדות, מכוני מחקר וחקלאות. מייצגים יצרנים אמריקאים, אירופאים ויפניים
ת.ד. 730, א.ת. דרומי אשקלון 78107
072-3252027
08-6718187