חיתוך לייזר משולב לפי שטאנץ

סדרת המכונות CombiLaser מחברת  BOSCHERT משלבת טכנולוגיות של חיתוך גיליונות מתכת בלייזר לפי שטאנץ וחיתוך עדין (לייזר סיב אופטי) במכונה אחת בלבד. לכן, המכונה מאפשרת עיבוד שלם ומלא של חלקים מגיליונות מתכת בתנאים חסכוניים במיוחד ואף בייצור לפי מספר גמיש של גרסאות מוצר.

Lörrach-Hauingen – סדרת מכונות חדשה CombiLaser, המיוצרת ע"י החברה המומחית לייצור מכונות ועיבוד גיליונות מתכתBOSCHERT GmbH & Co. KG, D-79541 Lörrach-Hauingen  .

החברה שואפת באופן עקבי לפתח ולייצר מכונות משולבות על פי האסטרטגיה המוצלחת שלה.

בהתבסס על מכונות החיתוך המוכחות של סדרת CombiCut, הניתנות לשילוב כבר מזה זמן רב במבנה קומפקטי, בגרסאות  TWIN, TRI ו Multipunch  בשילוב עם תחנת חיתוך פלזמה נוספת לעיבוד מלא במהלך ייצור אחד. אנו מביאים עכשיו את סדרת CombiLaser , סדרה זו מיועדת לעיבוד יעיל של גיליונות מתכת דקים כולל חיתוך לייזר סיב אופטי בעיצוב מודרני. זה מאפשר עיבוד מקיף וגמיש (ניקוב שטאנץ, חיתוך, הבלטה, הרכבה, השחלה וסימון – או: 6 פעולות במכונה אחת) ודחיפה נוספת, באמצעות לייזר סיבים אופטיים ובעוצמה של 1,000 או 2000 וואט, המאפשרים לבצע חיתוך רגיל להפרדה וחיתוכי איכות עדינים.

CombiLaser משלב הטבעות לפי שטאנץ ביחד עם חיתוך בלייזר סיב אופטי

סדרת המכונות CombiLaser זמינה בגרסאות במבנה קומפקטי, שילוב משולש – TRI , שילוב כפול-, TWIN  ושילוב multipunch ובשלושה גדלים שונים: פורמט קטן, פורמט בינוני ופורמט גדול, אשר מכסה את כל הפורמטים הנפוצים של גיליונות המתכת. מכונות אלו תוכננו לעבוד בשיטת שתי תחנות עיבוד, שבו משולב החיתוך לפי שטאנץ והחיתוך בלייזר סיב אופטי ובקו עיבוד אחד, כאשר ניתן לפרוס את גיליונות המתכת לכל אורך המכונה או לרוחב לוח העבודה. דבר זה מבטיח גמישות רבה ויעילות בשימוש במשאבי הייצור. לחיתוך בלייזר סיב אופטי, אפשר להשתמש בלייזר החיתוך בעוצמה 1 או 2 קילוואט מדגם X-Focus המיוצר עבורנו על ידי חב' Kjellberg שהיא שותף אסטרטגי שלנו לטווח ארוך. בהתאם לטווח כוח החיתוך, ניתן לבצע חיתוכים של לוחות בעובי עד 12 מ"מ וכן ישנה אפשרות לחיתוכים באיכות של 0.5 עד 6 או 0.5 עד 10 מ"מ. בעיבוד נירוסטה, ניתן לבצע חיתוכים של עד 5 או 8 מ"מ וחיתוכים באיכות של 0.5 עד 3 או 0.5 עד 4 מ"מ על פי התנאים המקובלים. בעיבוד אלומיניום, ניתן לבצע בפועל חיתוכים של עד 4 או 6 מילימטרים, וחיתוכים באיכות של 0.5 עד 3 ו 0.5 עד 4 מ"מ בהתאמה.

יעילות גבוהה מאוד בחיתוכי הפרדה וחיתוכי איכות

מתקן הלייזר של מכונת ה CombiLaser מצויד כסטנדרט במקור לייזר בעוצמה של 1 או 2 קילו וואט , ראש חיתוך לייזר, בקרת מרחק פעולה, אספקת גז אוטומטית, מצנן משולב ובקרה טכנולוגית בתוספת מאגר נתונים. העומס המקסימאלי של כוח הניתן להתקנה הוא 7 קילו וואט אמפר עבור שתי מערכות הלייזר לחיתוך סיבי  (ב 100% משך זמן חיבור פעיל). על מנת לשאוב במהירות את החומר השרוף ואת גזי החיתוך, מערכת שאיבה רבת עוצמה עם מלכודת לקליטת ניצוצות מסופקת עם המערכת. בנוסף, מותקנת מראש גם מערכת הגנה יעילה מקרני הלייזר.

בטיחות וביצועים משופרים הן לעובדים מתחילים והן לאנשי מקצוע מנוסים

התקן התפסים לאחיזת החלקים המופרדים מכיל צבתות כפולות עבור תפיסת חלקים בגדלים שונים (תפסן קטן עם פתיחת 100 על 200 מ"מ, תפסן גדול עם פתיחת 500 על 600 מ"מ) וגם מצויד בה חור לאיסוף פסולת בקוטר 70 מילימטר.

סדרת מכונות CombiLaser נשלחות ומותקנות כמערכות מוכנות לשימוש. השילוב של חיתוך לייזר של שטאנצים ולייזר סיב אופטי מאפשר עיבוד יעיל של חלקי גיליונות מתכת מכל הסוגים, במהלך ייצור אחד, ובסדרות ייצור עם פריט בודד, סדרות קטנות או סדרות בינוניות.

בשל ממשק המשתמש הפשוט, השליטה המלאה על ידי ניהול טכנולוגי, העיצוב המוצק והעמיד ולבסוף יחס  עלות / תועלת הגבוה מאוד, מכונות CombiLaser הם אידיאליות לאנשי מקצוע מתחילים, כמו כן לאנשי מקצוע בחברות בנייה וקטנות ובינוניות וחברות לאספקת חלקי מתכת.

 

 

עוד מאמרים בנושא זה

תכנון ג'יגים ותבניות
שבלונות בחיתוך לייזר
ריתוך והלחמה – מכונות, ציוד וחומרים
פלסטיקה הנדסית – חיתוך דלרין בלייזר
פלדת אל חלד
פיתוח אב טיפוס בלייזר
עיצוב תכשיטים
עיבוד שבבי – ייצור
סימון ברקוד בלייזר
סימון בלייזר על מתכות
מסור דיסק
יצור חלקים למודלים
ייצור דגמים מהיר
חריטה אוטומטית
חלקים לרובוטיקה בחיתוך לייזר
חיתוך שבלונות בלייזר
חיתוך לייזר בשירות העיצוב
חיתוך בלייזר
חיתוך אטמים בלייזר
חירור בלייזר
חומרים לחיתוך בלייזר – פליז
חומרים לחיתוך בלייזר – פלדה פחמנית
חומרים לחיתוך בלייזר – נירוסטה
חומרים לחיתוך בלייזר – נייר וקרטון
חומרים לחיתוך בלייזר – בדים ועור
חומרים לחיתוך בלייזר – אלומיניום
חומרי גלם – חומרים
בקרת איכות – מכונות, כלים, ציוד ותוכנות
בחירת חומרים בתכנון אב טיפוס בלייזר
חומרים לחיתוך בלייזר – סיליקון
חומרים לחיתוך בלייזר – חומרים מרוכבים
חיתוך בלייזר בפיתוח רפואי
חיתוך בלייזר בתחום האופנה
חיתוך משרביות בלייזר
חיתוך לייזר משולב לפי שטאנץ
פיתוח חלקי מכונות
קידוחים בחומרים קשים, שחיקה וקורוזיה ושואב חום למעגלים מודפסים
חיתוך בלייזר
ניקיון רבותי ניקיון
חלקי עיבוד שבבי לתעשיות שונות
פרופילי אלומיניום לתעשייה
גלגלים תעשייתים
אלקטרודות לריתוך
מגנטים לתעשיה
פלס בנאים מתכוונן
מקשרים / COUPLINGS
הסינים משתלטים על העולם. גם בכלי חיתוך!

ספקים בתחום מתכת

דנבר צבעים וציפויים ישראל בע"מ
דנבר צבעים וציפויים ישראל בע"מ יצרנית מובילה של צבעים, ציפויים, חומרי איטום וכימיקלים לתעשייה, לשוק המוסדי והביתי מעל ל-20 שנה.
בריסל 7 שדרות 8714540
072-3356307
08-9960794
צורון א.ג.ש.ח בע"מ
צורון א.ג.ש.ח בע"מ מתמחה בייצור ובעיבוד עדין של חלקי מתכת לשוק הביטחוני ושוק המיקרואלקטרוניקה, תוך שימוש בטכנולוגיות: צריבה פוטו-כימית, מיקרו חיתוך בלייזר ואלקטרופורמינג.
קיבוץ מעגן מיכאל 37805
072-3356896
04-6394211
אמונייט י.ש. בע"מ
אמונייט הינה חברה העוסקת במתן פתרונות ייצור בסין ומתמחה בניהול פרויקטים מקצה לקצה – Full Turn Key Projects החברה מלווה את לקוחותיה לאורך כל שלבי הפרויקט החל משלב התאמת תיק המוצר לייצור המוני (DFM), ייצור מכלול החלקים (אלקטרוניקה ומכאניקה), הרכבה, אריזה ומשלוח.
כ"ט בנובמבר 6 , רמת השרון 4720641
072-3356700
03-5445808