מכונות שטיפה, ניקוי ושאיבה

מכונות שטיפה, ניקוי ושאיבה – מבחר פתרונות לניקיון יעיל

מכונות שטיפה, ניקוי ושאיבה

לשמירה על ניקיון סביבתי ישנה חשיבות רבה ועל כך אין עוררין. מיוחד כשמדובר על שמירה על ניקיון בסביבת העבודה – חשיבות הנושא חייבת להיות בראש מעיינות. לכך סיבות רבות כשכולן, בשורה התחתונה, משפיעות על הצלחתו העסקית של העסק. וזה למעשה מה שכל בעל עסק רוצה, מהקטן ועד הגדול.על ניקיון תמיד צריך לשמור והכי טוב לעשות זאת באמצעות הכלים החדשניים ביותר, היעילים והחסכוניים. לכאן משתייכות מכונות שטיפה, ניקוי ושאיבה – המיועדות לקשת רחבה של תחומים וענפי המשק: משרדים, חנויות, מקומות בילוי ופנאי, מסעדות ובתי קפה, בתי מלון, מרכזי קניות, מפעלים, מוסדות ציבור וכן הלאה.

סוגי לכלוך ופתרונות נגישים

שמירה על ניקיון הכרחית בכל תחום ובכל ענף. לעיתים מדובר בלכלוך הנוצר עקב הליכי היצור השונים הדורש פינוי באמצעיים מקצועיים היקפיים ולעיתים מדובר בלכלוך טבעי: אבק, זבל, בוץ, חול וכדומה. אם מדובר במשרד ממשלתי סביר להניח שהלכלוך ייווצר עקב ביקור תדיר של מבקריםרבים ואם מדובר במסעדה מקורו של הלכלוך יהיה גם במזון. כך או כך, שטיפה, ניקוי ושאיבת אבק זה מה שחייבים לבצע מפעם לפעם ועסקים רבים בוחרים לעשות זאת בשיתוף עם חברה ניקיון חיצונית. אך יש כאלה המעדיפים לרכוש מכונות שטיפה וניקוי ולבצע את המלאכה באופן עצמאי על בסיס קבוע.

סוגי מכונות שטיפה, ניקוי ושאיבה

לכל מי שזקוק היום למכונות שטיפה ניקוי ושאיבה, מוצע מבחר עשיר של מוצרים איכותיים ומתקדמים הנמכרים על ידי מותגים גדולים וחברות מקומיות קטנות. מכונות שטיפה, ניקוי ושאיבה מיועדות הן לשימוש תעשייתי והן לשימוש פרטי מצומצם, לבתי עסק ובתי מלאכה. הרשימה היא ארוכה וכל אחד בוחר את מה שמתאים לו בהתאם לצורך ולתקציב: מכונות לשטיפה בקיטור, מכונות שטיפה בלחץ, שואבי אבק ומים תעשייתיים, מטאטאים ומקרצפות רצפה, מכונות פוליש וקרצוף, מיכלי ריסוס להתזת כימיקלים, מכונות לניקוי ריפודים ושטיחים ומכונות וציוד ניקוי חלונות בגובה.

חידושים בתחום הניקיון

בדומה לתחומי תעשייה אחרים, גם תחום הניקיון המהווה את חלקו האינטגראלי, התחוללו בשנים האחרונות כמה מהפכות בולטות. כולן למעשה אפשרו לייעל באופן ניכר את כל מלאכת הניקיון תוך חיסכון ניכר בזמן, בכוח האדם ובכסף. כמו כן, חידושים אלה אפשרו לצמצם את הנזק לסביבה ולהפוך את תהליך הניקיון להרבה יותר בריא לאדם עצמו. כך למשל, מכונות שטיפה בלחץ מים חמים מאפשרות לחסוך בחומרי ניקוי רעילים ולהשיג תוצאה הרבה יותר מרשימה.

ספקים בתחום אחזקה ובטיחות

שבא טכנוטק בע"מ
שבא טכנוטק בע"מ החברה המובילה בארץ למתן פתרונות אחזקה ירוקים ידידותיים לסביבה, בטיפול בשפכים, טיפול במפגעי ריח, נטרול ריחות ובישום, טיפול בשפכי רפתות, משאבות ביוב ומים, חדרי משאבות, בקרת משאבות.
ת.ד. 13, עין עירון 37910
072-3357257
04-6277066
רדימיקס ישראל בע"מ
החברה מייצרת פחי אשפה מוטמני קרקע אקולוגיים לאיסוף אשפה ופסדים מבטון מזוין. פחי אשפה מוטמנים ירוקים מיועדים לאזורים עירוניים, ציבוריים ועוד
ת.ד 3708, א.ת. עד הלום אשדוד
072-3357086
050-5915490
דנבר פרוייקטים ב.א בע"מ
דנבר פרויקטים ב.א. בע"מ מציעה פתרונות ייחודיים לבעיות ציפוי, איטום, בידוד, שיקום מבנים, שחזור בטון, ציפוי רצפות וצביעה. החברה מתמחה בביצוע עבודות איטום קבלניות מורכבות בסטנדרטים גבוהים במיוחד.
בריסל 7 שדרות 8714540
072-3263740
08-6999600