אחזקת חדרי קירור

אחזקת חדרי קירור – אחזקה פשוטה, חכמה ויעילה

אחזקת חדרי קירור

חדרי קירור הם בעלי תפקיד חשוב עבור מבנים תעשייתיים רבים, כאשר ברוב הפעמים מדובר בקירור לזמן ממושך. אחזקה ותחזוקה של חדרי קירור שומרת על טמפרטורה יציבה של המוצרים וחשוב לשים לב לכל כללי התחזוקה, בכדי שלא ייגרם נזק כפול גם לחדרי הקירור וגם למכונות.

תחזוקה נכונה

אחזקת חדרי קירור כוללת מספר פעולות שצריך לבצע בעל מקצוע מיומן:

שימון של כל החלקים
בדיקת מסננים ולחצי גז
בדיקת משאבות מים וניקוי פילטרים
בדיקות צינור ניקוז וכיוון טמפרטורות
בדיקת מערכת עיבוי ולחצי מים ולחצי גז

אחזקת חדרי קירור חייבת לכלול את כל הפעולות הללו בכדי להבטיח את יעילותם של חדרי הקירור.

תכנון ופיתוח

תכנון נכון של חדרי קירור צריך להיעשות על ידי בעל מקצוע מוסמך, כולל בחינה של כל המאפיינים הקיימים בחלל המיועד והמכשור המתאים לו. יש צורך לקבל את כל המידע על החלל המיועד החל מן המכשור הקיים בו ועד מאפיינים כמו רוחב והיקף החדר. סקירה מעמיקה יותר של כל האלמנטים שצריך לקחת בחשבון בשלב התכנון כוללת:

בחינת הטמפרטורה הרצויה
התחשבות במוצרים המאוחסנים בחדר
שימוש בפאנלים איכותיים בעלי דפנות כפולות
התאמת רמת בידוד גבוהה
הקמת מערכות בקרה וויסות

אחזקת חדרי בידוד צריכה לכלול התחשבות במאפיינים הללו, ווידוא שהם מתקיימים בכל עת.

מערכת החשמל

היבט נוסף אשר חשוב לקחת בחשבון הוא העובדה שחדרי קירור מתפקדים על ידי מערכת חשמל. באמצעות מערכת חשמל חכמה, ניתן לדאוג לכך שחדרי הקירור יעבדו בצורה המספקת טמפרטורות שמקררות את החדרים, בהתאם לדרישות המשתנות. אחזקת חדרי קירור דורשת בין היתר תחזוקה של מערכת החשמל והתאמה שלה לחדר הקירור המיועד, וחשוב לקחת בחשבון שלרוב המכונות במפעלים פועלות ללא הפסקה, לכן פעילות תחזוקה אחת לכמה חודשים, משמעותה לעיתים השבתת הפעילות של המכונות – על כן, כל ביצוע פעולת תחזוקה, בין אם בעת תקלה ובין אם בעת תחזוקה תקופתית, צריכה להתבצע ביעילות ובמהירות.

בטיחות ויעילות

ישנם היבטים רבים הדורשים תשומת לב כאשר מדובר באחזקת חדרי קירור, אך שני ההיבטים החשובים ביותר הם העבודה שמדובר במערכת חשמלית, כלומר שיש לנהוג על פי הוראות בטיחות בחשמל, ומנגד, מדובר במערכת שנועדה לספק בידוד וקירור של מערכות חשמל אחרות, כך שהיא צריכה לספק מענה יעיל ואיכותי עבור המשתמשים בהם.

ספקים בתחום מיזוג אוויר קירור חימום ואיוורור

נידיץ את גלרט בע"מ
נידיץ את גלרט בע"מ, הפועלת כבר משנת 1934 הינה חברה פרטית משפחתית שעיקר עבודתה הוא לייבא ולייצא מתכות אל ברזליות, נחושת, נירוסטה, אביזרים להתקנת מיזוג אוויר, פליז ועוד מכל ולכל ארצות העולם.
הבנאי 38, א.ת. חולון 58856
072-3259107
03-5560472
סובפלים ישראל בע"מ
סובפלים ישראל בע"מ הינה שלוחה של חברת SovPlym העולמית, המתמחה בתכנון וייצור של מערכות איוורור, יניקה וסינון אוויר לתעשייה.
ההדס 2, אור עקיבא
072-3264172
1-700-555-846
ברלין טכנולוגיות בע"מ
א.ת. גן רווה, יבנה 81222
072-3355892
073-7597171