ציוד רפואי ומעבדתי

ציוד רפואי ומעבדתי – מכשור מתקדם ומציל חיים

ציוד רפואי ומעבדתי

ציוד רפואי ומעבדתי משמש לעולם המחקר והרפואה, והוא כולל בתוכו את כל המוצרים – מהפשוטים ביותר ועד למוצרים המתוחכמים ביותר וההמצאות החדשות בתחום. החשיבות הרבה של ציוד רפואי ומעבדתי טמון בעבודה שהשימוש שלו בעולם המחקר והרפואה משמש להצלת חיי אדם.

מגוון המוצרים

ציוד רפואי ומעבדתי מכיל בתוכו מגוון מוצרים, ביניהם:

  • ציוד רפואי הכולל – ציוד הנשמה, הרדמה והחייאה, מוניטורים, מדי לחץ דם, ציוד קרדיו, ביגוד לחדרי ניתוח, אמצעים ללקיחת דם ועוד.
  • ציוד מעבדתי – ציוד לקירור והקפאה, אינקובאטורים, ציוד שטיפה וחיטוי ועוד.

ציוד רפואי ומעבדתי מכיל מוצרים רבים, מהפשוטים ביותר ועד המורכבים ביותר, אך לכולם תפקיד חשוב בעולם הרפואה והמחקר.

מכשור מתוחכם

טובי המוחות בישראל מפתחים מידי שנה חידושים רבים הקשורים לעולם הרפואה ומציעים ציוד רפואי ומעבדתי מתוחכם, המקל על חייהם של הרופאים ושל אנשים הנזקקים לשירות רפואי. לקוח המבקש לרכוש ציוד רפואי ומעבדתי עובד לפי קריטריונים מדויקים שהציוד צריך להעניק לו, ועל כן רק בעלי מקצוע מוסמכים ומיומנים יכולים לספק את הציוד המותאם בצורה הטובה ביותר עבור מקבל השירות.

ציוד רפואי

בחינה של העולם הרפואי מייחסת חשיבות רבה לשימוש במכשור מתקדם. הרפואה התקדמה מאוד בשנים האחרונות הודות להמצאות טכנולוגיות המביאות לדיוק רב של הרופאים באיתור בעיה, הענקת טיפול נקודתי בצורה יעילה וחשיפת מחלות שבעבר לא היה ניתן לגלות. עבור הלקוח ישנה חשיבות רבה לשימוש בציוד רפואי איכותי ומתוחכם: בתי חולים המכילים חדרי ניתוח וחדרי מיון זקוקים למיטב המכשור הרפואי על מנת לספק לחולים שירות מציל חיים. פגיעה באדם עקב רשלנות של שימוש בציוד לא כשיר היא מעשה חמור, ומלבד נזק לחיי אדם עלולה לעלות לארגון המשתמש בו בהפסדים כספיים עקב תשלומי פיצויים.

ציוד מעבדתי

ציוד מעבדתי משמש בעיקר לצרכי מחקר וניסויים, ולעיתים הגילויים שמתקבלים באמצעות הציוד יובילו לשימושים בעולם הרפואה. מבחינת הלקוח המשתמש בציוד המעבדתי, ישנה חשיבות רבה לעבודה עם ספק שיכול להעניק לו את מגוון המוצרים הנדרשים בכדי לעסוק במחקר יעיל ואמין. ציוד מעבדתי נע בין מוצר פשוט כמו צנצנת זכוכית, ועד למוצר מתוחכם הרבה יותר כמו אינקובאטורים ותנורים.

חשיבות הדיוק

מזרקים, מבחנות ומכונות רנטגן, אלו הם רק מקצת הדוגמאות הנכללות תחת הגדרה של ציוד רפואי ומעבדתי ולכולם תפקיד החשוב בתחום הרפואה והמחקר. בעל עסק המספק שירות למוסד מחקרי או רפואי צריך לשים בעדיפות עליונה את איכות המוצרים שהוא מספק.

ספקים בתחום איכות הסביבה וטכנולוגיות מים

שיפור הנדסת מים בע"מ
שיפור מערכות מים עוסקת במכלול נושאים בתחום של הנדסת מים ומציעה פתרונות בתחום של תעשיית הטיפול במים בישראל. טיפול במגדלי קירור, מערכות חימום ועוד
החרט 6, ת.ד. 252, א.ת. אשקלון 71800
072-3357325
054-2775544
זיק סנסורס בע"מ
זיק סנסורס ישראל, מספקת פתרונות עבור אוטומציה תעשייתית, לוגיסטית ותהליכית לכל מגוון התעשיות, דפוס, מזון, אלקטרוניקה, תנועה והינע, תחבורה ועוד.
ת.ד. 12445, צור יגאל 4486200
072-3355299
09-9711000
א.ו.ר גזם בע"מ
חברת א.ו.ר גזם בע"מ הוקמה לתת מענה חדשני ויוצא דופן לבעיית הגזם המוניציפאלי. הניידת לטיפול בגזם היא הראשונה והיחידה בעולם.
גמלא 23, בת חפר 4284200
072-3252026
054-452-2121