תכנון והקמה של מערכות לטיפול בשפכים תעשייתיים

תכנון והקמה של מערכות לטיפול בשפכים תעשייתיים – בשביל הסביבה והתעשייה

תכנון והקמה של מערכות לטיפול בשפכים תעשייתיים

בשנים האחרונות מושם דגש גדל והולך על הטיפול בשפכים של מפעלים ותעשיות שונות. פתרונות שהיו מקובלים בעבר כבר לא עומדים היום בתקן, ויש צורך בפיתוח מערכות מתקדמות, שיעמדו בסטנדרטים הנוכחיים. מפעלים ותעשיות רבות, קטנות כגדולות, עוברות לשימוש במערכות לטיפול יסודי יותר בשפכים תעשייתיים. במאמר זה נסקור את השירותים שמציעות חברות תכנון והקמה של מערכות לטיפול בשפכים תעשייתיים. המערכות הנזכרות במאמר מטפלות בשפכים תעשייתיים ומביאות אותם למצב המאפשר שימוש חוזר במקרה הטוב ביותר, או הזרמה לביוב או חזרה לסביבה תוך פגיעה מינימלית, שעומדת במגבלות שהציבה הממשלה.

תכנון מדויק ומותאם לכל תעשיה ומפעל

חשוב לשים לב כי תכנון של מערכת לטיפול בשפכים תעשייתיים שונה משמעותית ממערכת אזרחית לטיפול בשפכים. המסננים ותהליכי הסינון הנדרשים צריכים להיות ברמה גבוהה הרבה יותר, ולעמוד מול חומרים מסוכנים לעתים. לשם כך, מתוכננת כל מערכת בנפרד, על פי הנחיות וצרכי המפעל. שימו דגש גדול על שלב התכנון, ועוד לפניו – צרו רשימת דרישות מהמערכת. האם יש צורך בשימוש חוזר בנוזלים? האם יש בכלל פוטנציאל למיחזור המים? תכנון והקמה של מערכות לטיפול בשפכים תעשייתיים הוא תחום גמיש יחסית, וניתן להגיע לרמת טיהור גבוהה בהתאם לצרכים שלכם. זאת בהתאם, כמובן, לכסף שיושקע במערכת.

טכנולוגיות חדשות הנמצאות בשימוש מערכות הטיפול

מערכות נוכחיות לטיפול בשפכים תעשייתיים משתמשות, למרבה ההפתעה, בכמות מועטה יחסית של כימיקלים. בשל השימוש המשמעותי בתהליכי סינון רבים, יש מעט פסולת שנוצרת בתהליך והוא ברובו נשלט על ידי מערכות אוטומציה אוטונומיות. מערכות בקרה שונות מתריעות על תקלות לפני שהן נוצרות, ומצליחות למקד את הבעיה בדיוק רב. בהתאם לצורך של המפעל שלכם, תוכלו לבחור בסוגי הטכנולוגיות שישולבו במערכות הטיפול. שיקוע של מוצקים, סינון פשוט באמצעות חול או פחם פעיל, שימוש באוסמוזה הפוכה ובטיפול ביולוגי כדי להשמיד חיידקים נותרים ועוד. טכנולוגיות מתקדמות כמו האוסמוזה ההפוכה או אולטראפילטריציה, מאפשרות הפיכת שפכים בעייתיים מאוד לכאלו שניתנים לשימוש חוזר.

יצירת איזון רווחי

תכנון והקמה של מערכות לטיפול בשפכים תעשייתיים מאפשר לכם לא רק למנוע פגיעה מיותרת בסביבה (כמצוין בחוק), אלא גם לחסוך כסף רב באמצעות שימוש חוזר בנוזלים. חברות תכנון והקמה יעזרו לכם לבצע מדידת עלות לעומת תועלת, שתאפשר לכם לתכנן מערכת חסכונית, שתניב לכם רווח לאורך זמן, או לפחות תאזן בין הוצאות המערכת לרווחים שתניב.

ספקים בתחום איכות הסביבה וטכנולוגיות מים

דרך ארץ הנדסה בע"מ
אנו בחברת דרך ארץ הנדסה נותנים ליווי מלא החל משלב התכנון הראשוני דרך תכנון מפורט, קבלת היתר בניה, קבלת טופס 4 ועד שלב המסירה בבנייה רוויה ופרטית
הרוקמים 26, מרכז עזריאלי חולון
072-3355000
054-5695559
נתיב מיחזור בע"מ
נתיב מיחזור עוסקת בפיתוח, שיווק והקמה של פתרונות מיחזור לפסולת אורגנית בשיטת הקומפוסטציה.
כרכום, ד.נ דרום הגולן 12370
072-3357832
054-5729315
חן בקרת אקלים בע"מ
חן בקרת אקלים בע"מ מספקת מענה לבעיות אוורור ושאיבה של גזים רעילים, עשן פסולת ואבק. מייעצת, מתכננת, מייצרת ומרכיבה מגוון מערכות בתחום האיוורור
הנחשון 11, א.ת. סגולה פתח תקוה 49104
072-3355369
03-9311948